Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 camper en werkbus -update

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Gebruikersavatar
Erwin L
Berichten: 382
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:15
Locatie: Assendelft

Re: T4 camper en werkbus - update

Bericht door Erwin L »

Wordt wel weer eens tijd voor een update. Heb in dezelfde low-budget stijl nog wat dingen toegevoegd. Zo heb ik onder andere de plank bovenin het achterste deel van de laadruimte, die ik er na het kamperen steeds uithaalde, vast gemonteerd. Hier kunnen vijf kunststof kratten op staan met o.a. kleding, handdoeken etc. Nu die plank vast zit kon ik aan weerszijden van de binnenruimte van voor tot achter een opbergplank maken. Daar staan dan plastic bakjes in met van alles en nog wat aan los gerei.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de bed-balkjes een simpele klem oplossing gevonden, rammelvrij en ze blijven goed liggen.
Afbeelding

Heel lang nagedacht over een betaalbare oplossing voor het verduisteren van de ramen in de achterdeuren en de schuifdeur. Van alles bekeken en weer afgewezen, uiteindelijk met flink wat geknutsel iets gemaakt met als basis het allergoedkoopste plissé gordijn van Ikea. Van buiten zie je er niets van, aan de binnenkant alles in dezelfde kleur geverfd als de rest. En het werkt super :-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
T5 1,9 Tdi 2004
Gebruikersavatar
Erwin L
Berichten: 382
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:15
Locatie: Assendelft

Re: T4 camper en werkbus -update

Bericht door Erwin L »

Update: zo langzamerhand is het klaar met de camper. Er mee kamperen doen we eigenlijk niet meer, we hebben allebei een slechte rug en willen wat meer ruimte en comfort. Afgelopen jaar hebben we als proef een caravan meegenomen en dat bevalt uitstekend. De bus fungeert dan als rijdende schuur. Dus nu maar de beslissing genomen: de caravan blijft en de T4 gaat.

Voor dagelijks gebruik en als caravantrekker staat er inmiddels een 2004 T5 ter beschikking, en de T4 gaat binnenkort in de verkoop. Met gemengde gevoelens, dat wel. Ik heb nog nooit een auto zo lang gehad als deze...…..
T5 1,9 Tdi 2004
Plaats reactie