Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Waar zit de zekering van 12 V stopcontact naast de achterbank, bij de schuifdeur

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eurocook
Berichten: 364
Lid geworden op: 01 feb 2010, 11:43

Waar zit de zekering van 12 V stopcontact naast de achterbank, bij de schuifdeur

Bericht door eurocook »

Wie weet waar de zekering zit van het 12 V stopcontact bij de achterbank, naast de schuifdeur?
Groet Eurocook
:T54LIFE
Volkswagen T5GP California Comfortline Edition 2.0 BiTDI 220 pk 485 Nm, DSG 7 Automaat, 4Motion, 4 corner autolevel VB Suspension, WS95EFX Marine flexibel zonnepaneel.
Gebruikersavatar
Panadero
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 jul 2015, 20:37

Re: Waar zit de zekering van 12 V stopcontact naast de achterbank, bij de schuifdeur

Bericht door Panadero »

Onder de bestuurdersstoel, aan de voorzijde en dan locatie 1,2 of 3.
Info: https://www.autogenius.info/volkswagen- ... x-diagram/
Geen 100% garantie; naast het maar niet lukken van koude kernfusie, is de zekering-lay-out in een T5 het volgende grote raadsel.
Gr. Marcel
T6.1 California Coast 4M
André47
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2019, 13:40

Re: Waar zit de zekering van 12 V stopcontact naast de achterbank, bij de schuifdeur

Bericht door André47 »

Ik zie geen kans een nieuw onderwerp aan te maken, dus probeer het zo vanaf de camping. De acculader van mijn California uit 1989 (zit onder achterbank) werkt niet meer. Mogelijk kapotte zekering. Vlgs handleiding zit er een 2A zekering in de lader, maar ik zie alleen een gesloten min of meer ingebouwd zwart kastje. Iemand enig idee waar die zekering zou moeten zitten?

André
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33763
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Waar zit de zekering van 12 V stopcontact naast de achterbank, bij de schuifdeur

Bericht door Multivan Generation »

André47 schreef: 14 aug 2019, 11:14 Ik zie geen kans een nieuw onderwerp aan te maken, dus probeer het zo vanaf de camping. De acculader van mijn California uit 1989 (zit onder achterbank) werkt niet meer. Mogelijk kapotte zekering. Vlgs handleiding zit er een 2A zekering in de lader, maar ik zie alleen een gesloten min of meer ingebouwd zwart kastje. Iemand enig idee waar die zekering zou moeten zitten?

André
Je hebt een T3 (want bouwjaar 1989) en stelt je vraag op een T5 forum.. :zwaai
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
André47
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2019, 13:40

Re: Waar zit de zekering van 12 V stopcontact naast de achterbank, bij de schuifdeur

Bericht door André47 »

Tja, op gsm is site niet zo helder voor mij.Maar heb de zekering gevonden. Nu nog een nieuwe vinden: glaszekeringen behoorlijk speciaal geworden.
Gebruikersavatar
Lutra
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 nov 2015, 11:08
Locatie: Oost Nederland

Re: Waar zit de zekering van 12 V stopcontact naast de achterbank, bij de schuifdeur

Bericht door Lutra »

André47 schreef: 14 aug 2019, 14:50 Tja, op gsm is site niet zo helder voor mij.Maar heb de zekering gevonden. Nu nog een nieuwe vinden: glaszekeringen behoorlijk speciaal geworden.
Als jij met een glaszekering zo’n klein glazen buisje bedoelt, die zijn echt nog volop verkrijgbaar.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
André47
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2019, 13:40

Re: Waar zit de zekering van 12 V stopcontact naast de achterbank, bij de schuifdeur

Bericht door André47 »

Ja, in de randstad wel, maar op de camping in Oost Groningen kostte het iets meer moeite. Maar ik ben geslaagd. Lader werkt weer en accu wordt gevuld.
Gebruikersavatar
Lutra
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 nov 2015, 11:08
Locatie: Oost Nederland

Re: Waar zit de zekering van 12 V stopcontact naast de achterbank, bij de schuifdeur

Bericht door Lutra »

👍
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Plaats reactie