Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Eindelijk weer dat bijzondere gevoel!

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin R
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 sep 2019, 22:46
Locatie: Diepenveen (Deventer)

Eindelijk weer dat bijzondere gevoel!

Bericht door Erwin R »

Hallo Erwin hier uit Diepenveen bij Deventer. Sinds 4 weken zijn wij trotse eigenaren van een T4 California Event uit 2002, 2.5 TDI, 102pk, zilvergrijs.
We zijn van huis kampeerders en begonnen natuurlijk met een tent. Veel kampeeravonturen beleeft en de kampeermiddelen werden groter en groter. We zijn geëindigd met een Fendt van ruim 6 meter (712 cm vanaf de dissel) met mover. We merkten de laatste jaren dat we kamperen teveel gedoe gingen vinden of zo de schik was er een beetje vanaf. Een paar keer in Amerika geweest en rondgereden met de daar gebruikelijke campers (erg groot natuurlijk) Het rondrijden met de camper beviel ons erg goed en we beseften daar dat we kamperen nog steeds geweldig vonden maar scheef waren gegroeid met onze caravan en dat die ons eigenlijk in de weg zat. Om een lang verhaal kort te maken, in Nederland gekomen ben ik op zoek gegaan een geschikte camper die bij ons paste. Ik was al jaren gecharmeerd van de VW campers. Ik heb me lang georiënteerd op het web en ook veel op deze site gekeken om mijzelf een beetje te informeren waar je zoal op moet letten. Ik heb daar erg veel aan gehad. Uiteindelijk hebben we onze camper gevonden bij Multicampers in Wageningen.
We hebben ook al onze eerste vakantie met de camper gehad, een weekje naar Noord Italië, het weer was heerlijk en we hebben weer ouderwets genoten van het kamperen in onze T4, het was voor ons toch weer een beetje "back to basic" en dat gaf een heel goed gevoel. We zijn helemaal in onze nopjes met de aankoop en het kamperen met een T4. Als je een T4 van 17 jaar oud koopt weet je ook dat er zo nu en dan werk aan de winkel is om hem rijdend te houden. Erg leuk dat er een site is zoals deze met nuttige informatie, weetjes, koopadviezen en leuke verhalen en goed om te zien dat er ontzettend veel fans en betrokken eigenaren zijn van de diverse VW T- modellen.

Tot zover mijn voorstelronde :zwaai groet Erwin
Groet, Erwin

T4 California Event 2002, 2.5 TDI, 102pk, zilvergrijs
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Eindelijk weer dat bijzondere gevoel!

Bericht door Snautzer »

Welkom en veel plezier met de T4 . Als je wil kan je een foto van je bus plaatsen.
Laatst gewijzigd door Snautzer op 17 okt 2019, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4770
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Eindelijk weer dat bijzondere gevoel!

Bericht door Hanz »

Welkom op het forum en veel mooie kilometers toegewenst met jullie camper. De Event is naar mijn smaak een van de mooiste uitvoeringen van de T4 California.
En een doro? d=f en r=t. Die letters zitten ook wel erg dicht naast elkaar op het toetsenbord en dan is het 's morgens vroeg (6.53 uur) wel lastig om ze uit elkaar te houden :knipoog
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Eindelijk weer dat bijzondere gevoel!

Bericht door Snautzer »

@Hanz en zéker als de koffie er nog maar net in zit :knipoog
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4455
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Eindelijk weer dat bijzondere gevoel!

Bericht door Henk-1 »

Hoi Erwin, welkom op weetjewel

:ikrij :zwaai
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3211
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Eindelijk weer dat bijzondere gevoel!

Bericht door J vd Pal »

Welkom mede Event rijder,

Wij hebben een broertje of zusje, zelfde kleurstelling, zelfde motorisering. Heel veel plezier van jullie aankoop.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
Plaats reactie