Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca

vragen over de T5
Plaats reactie
den Dekker
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2016, 15:25

vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca

Bericht door den Dekker »

hallo
ik zit met een probleem 2.0 bi-tdi 2010
4450fe63-2bd0-4b9a-a086-6510ae4fdd71.jpg
als ik ga rijden en kom ongeveer boven de 60km/h dan loopt de temperatuur ineens op en begint water te spuiten.

Nou heb ik de cilinderkop vervangen ( met alle toebehoren) voor een nieuwe en de distributie met waterpomp en thermostaat

en nog blijft het probleem

het koelsysteem ook tig keer ontlucht en gereinigd

maar nu weet ik het niet meer

HOOP DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN

alvast bedank gr Ruben
Gebruikersavatar
luisenbos
Berichten: 184
Lid geworden op: 29 jun 2012, 22:53
Locatie: Noord--Holland ongeveer

Re: vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca

Bericht door luisenbos »

Zonder kennis van zaken en hart op denken even snel hart op denken wat op in me op komt kachel verstop of v snaar multie riem die over de waterpomp glijd maar de waterpomp toch niet meeneemt in draaien omdat de spanning fluxueerd van wanwge een spanner niet goed werkt

zoals ik had waardoor de motor erg heet werd :vraagteken
En de vriendelijk groetje Frits
STEGMA
Berichten: 252
Lid geworden op: 30 sep 2019, 18:14

Re: vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca

Bericht door STEGMA »

luisenbos schreef: 03 nov 2019, 12:55 Zonder kennis van zaken en hart op denken even snel hart op denken wat op in me op komt kachel verstop of v snaar multie riem die over de waterpomp glijd maar de waterpomp toch niet meeneemt in draaien omdat de spanning fluxueerd van wanwge een spanner niet goed werkt

zoals ik had waardoor de motor erg heet werd :vraagteken
Nou, dat is dan duidelijk, :groteogen lijkt mij.
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca

Bericht door Beckontheroad »

Of topic, hoe verzin je zo'n forumnaam?.......
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
STEGMA
Berichten: 252
Lid geworden op: 30 sep 2019, 18:14

Re: vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca

Bericht door STEGMA »

Beckontheroad schreef: 03 nov 2019, 19:40 Of topic, hoe verzin je zo'n forumnaam?.......
JB
Ik heb er zelf niet zoveel kaas van gegeten,vandaar :lach
Gebruikersavatar
luisenbos
Berichten: 184
Lid geworden op: 29 jun 2012, 22:53
Locatie: Noord--Holland ongeveer

Re: vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca

Bericht door luisenbos »

heren heren :politie

Waarvan deze reactie als je medelid wilt helpen die ik op deze manier bij me eigen auto op die manier heb opgelost al is het geen t5 en zonder de kennis van de t5 maar wel een helpende hand wil bieden , met de mogelijk van misschien oplossen van een probleem hoe gek het ook klinkt maar dat jullie wel zelf commentaar leverend en zelf niks inbrengen in vorm van ideeën .

En dat er jammer dat wel gevallen word over nick namen waarvan jullie zelf ook eigen niks zeggend evenredig nick namen hanteren
blijk uit wel verveling op de zondag avond om toch iets toevoegen waarvan zelf dus de kennis wel ontbreekt :bifun

wens uw een prettige avond :knipoog
En de vriendelijk groetje Frits
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca

Bericht door Beckontheroad »

luisenbos schreef: 03 nov 2019, 20:37 heren heren :politie

Waarvan deze reactie als je medelid wilt helpen die ik op deze manier bij me eigen auto op die manier heb opgelost al is het geen t5 en zonder de kennis van de t5 maar wel een helpende hand wil bieden , met de mogelijk van misschien oplossen van een probleem hoe gek het ook klinkt maar dat jullie wel zelf commentaar leverend en zelf niks inbrengen in vorm van ideeën .

En dat er jammer dat wel gevallen word over nick namen waarvan jullie zelf ook eigen niks zeggend evenredig nick namen hanteren
blijk uit wel verveling op de zondag avond om toch iets toevoegen waarvan zelf dus de kennis wel ontbreekt :bifun

wens uw een prettige avond :knipoog
Daarom was t ook off topic.
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
luisenbos
Berichten: 184
Lid geworden op: 29 jun 2012, 22:53
Locatie: Noord--Holland ongeveer

Re: vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca

Bericht door luisenbos »

Gelul -- topic vervuiling zonder inhoud waarmee deze persoon niet help ik distantieer hier van :zwaai
En de vriendelijk groetje Frits
Plaats reactie