Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Andere stoelen

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruudbrouw
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2008, 18:30

Andere stoelen

Bericht door ruudbrouw »

In onze T5 zitten standaard stoelen, gezien mijn rugklachten zijn ze niet echt comfortabel. Een tijd geleden zijn wij een Duitser tegengekomen die had stoelen laten monteren van het merk Sportscraft. Heeft er iemand ervaring met andere/comfortabelere stoelen?
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33769
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Andere stoelen

Bericht door Multivan Generation »

Wij hebben de standaard stoelen vervangen door exemplaren uit een multivan. Wij vinden ze veel comfortabeler zitten met meer verstelmogelijkheden.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
ruudbrouw
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2008, 18:30

Re: Andere stoelen

Bericht door ruudbrouw »

Multivan Generation schreef: 01 nov 2019, 21:42 Wij hebben de standaard stoelen vervangen door exemplaren uit een multivan. Wij vinden ze veel comfortabeler zitten met meer verstelmogelijkheden.
Afgelopen weekend met iemand een stuk mee kunnen rijden in een multivan, de stoelen zitten inderdaad wel wat beter maar ik had er meer van verwacht. Op MP worden er al snel bedragen vanaf een € 600,00 gevraagd en ik twijfel wat te doen. Iemand nog andere suggesties?
eas1964
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 okt 2019, 10:52

Re: Andere stoelen

Bericht door eas1964 »

.
Laatst gewijzigd door eas1964 op 25 nov 2019, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 340
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Andere stoelen

Bericht door hugopoley »

Is het plaatsen van originele gti/gtd stoelen een optie? Deze behoren naar mijn mening en ervaring tot een van de beste stoelen. Zeker als je rugklachten hebt, en ook daar spreek ik jammer genoeg uit veel ervaring...
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Andere stoelen

Bericht door Snautzer »

Je kan kijken wat de dimensies zijn van de basis van de t5 stoel en die van de golf stoel. Als dat niet teveel afwijkt kan je met wat knutselen dat prima doen.
Plaats reactie