Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Mirrorlink/Android auto op Discover media

vragen over de T6
Plaats reactie
Sandman75
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 okt 2019, 09:48

Mirrorlink/Android auto op Discover media

Bericht door Sandman75 »

Hallo,

Ik heb een discover media in mijn T6. Laatst heb ik android auto er werkend op gekregen. Daarna ook mirrorlink functie uitgeprobeerd maar dat lukte niet :nuts Jammer maar daarna deed de android auto het ook niet meer. Systeem blijft mirrorlink voortrekken zelfs als ik bij opties zeg dat ik android auto wil kiezen. Iemand een idee wat ik verkeerd doe? Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Sandman75 op 02 feb 2021, 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 340
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Mirrorlink/Android auto op Discover media

Bericht door hugopoley »

Mirrorlink weer van je telefoon afgooien een optie?

Ik heb het bij mij ook geprobeerd, maar dat werkte helemaal niet.. Mijn radio zag mirrorlink niet eens. Ik heb er trouwens geen originele radio meer in zitten. (Een Alpine)
Sandman75
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 okt 2019, 09:48

Re: Mirrorlink/Android auto op Discover media

Bericht door Sandman75 »

Mirrorlink werkt met speciale apps op je telefoon, er zijn er ook maar een paar die werken, ik heb alleen een navigatie app geinstaleerd maar toen het niet werkte heb ik deze verwijderd.
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

Re: Mirrorlink/Android auto op Discover media

Bericht door edjeraketje »

Ik heb ook een DM in een t5gp zitten, heb de componentbeveiliging laten verwijderen en heb alle opties laten vrijschakelen. De usbhub op Ali express besteld met 022F in de code zodat de Apple iPhone erop werkt icm CarPlay.
Ik heb dit laten doen bij François van OEM Repair in Breda.
Hij kan de opties voor een mooi bedrag activeren en evt gelijk de componentbeveiliging deactiveren (geen chip maar softwarematig). Voordeel van het vrijschakelen is dat wanneer je het toestel wil verkopen het ook in een andere vw auto gaat werken. Gr Ed
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Plaats reactie