Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Overdreven onderhoud T5GP
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Overdreven onderhoud T5GP
Afgelopen week eindelijk een aantal punten kunnen doen die ik al een tijdje wilde doen en nu in 1 keer kon doen.
2delig massa vliegwiel Sachs
Wagner intercooler EVO 1
Fin turbo met beide turbo’s aan gepast ( met dank aan Jos JB AUTOSERVICE)
Bilstein B14 schroefset
Ruitesproeier reservoir voor koplampsproeiers geplaatst en bumperhoes met koplampsproeiers.
JD software voor turbo en dsg
2delig massa vliegwiel Sachs
Wagner intercooler EVO 1
Fin turbo met beide turbo’s aan gepast ( met dank aan Jos JB AUTOSERVICE)
Bilstein B14 schroefset
Ruitesproeier reservoir voor koplampsproeiers geplaatst en bumperhoes met koplampsproeiers.
JD software voor turbo en dsg
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat
- Multivan Generation
- Berichten: 33769
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Overdreven onderhoud T5GP
Lekker man
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: Overdreven onderhoud T5GP
Idd lekker,
Zeer tevreden met de Bilstein set, comfortabeler dan verwacht
Blij dat het vliegwiel niet meer klappert
Bus rijd super soepel, gasrespons is veel alerter, deze turbo blijft lineair vermogen opbouwen in tegen stelling tot de originele.
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: Overdreven onderhoud T5GP
Nog een paar
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: Overdreven onderhoud T5GP
Ik moest even wat spullen kwijt, de planken lagen vol
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Re: Overdreven onderhoud T5GP
Lijkt sterk op mijn remmenset
2,5 liter TDI BPC 208pk 2009. Groeten, Martin
Re: Overdreven onderhoud T5GP
Dikke updates
Heb je hem nog op een rollenbank gehad?
Heb je hem nog op een rollenbank gehad?
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: Overdreven onderhoud T5GP
Ik kon het niet laten vond je remmen zo mooi
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: Overdreven onderhoud T5GP
MarkV schreef: ↑06 mei 2020, 22:52 Dikke updates
Heb je hem nog op een rollenbank gehad?
[/quote
Nee niet op de bank gehad, op basis van eerdere tuningen moet deze software met dpf een 230 pk doen. Meer is mogelijk maar dan moet het dpf eronder vandaan of een ander filter eronder.
Wanneer deze nog op de bank gaat dan deel ik het wel.
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat