Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Motor uitgevallen

vragen over de T4
Bromski
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 feb 2020, 13:30

Re: Motor uitgevallen

Bericht door Bromski »

Ondertussen hebben we de t4 weer aan de praat gekregen :jumpklap Dieselpomp vervangen en laten reviseren en kan terug rijden :ikrij ! Sinds dit alles gebeurd is en ik er nu een 2 weken mee rond rij blijft de eerste start van de dag moeilijk. Motor draait rond maar slaat niet direct aan, na een 3 tal keren proberen is hij in gang maar het blijft toch spannend, zeker als ik de vroege shift heb.De rest van de dag start de bus zoals voorheen. Zou de timing niet goed staan?
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Motor uitgevallen

Bericht door Snautzer »

Dat zou zo maar kunnen.
Giela
Berichten: 127
Lid geworden op: 13 feb 2018, 20:47
Locatie: Breda

Re: Motor uitgevallen

Bericht door Giela »

Bromski schreef: 15 mei 2020, 06:57 Ondertussen hebben we de t4 weer aan de praat gekregen :jumpklap Dieselpomp vervangen en laten reviseren en kan terug rijden :ikrij ! Sinds dit alles gebeurd is en ik er nu een 2 weken mee rond rij blijft de eerste start van de dag moeilijk. Motor draait rond maar slaat niet direct aan, na een 3 tal keren proberen is hij in gang maar het blijft toch spannend, zeker als ik de vroege shift heb.De rest van de dag start de bus zoals voorheen. Zou de timing niet goed staan?
Dit had ik na vervangen van de brandstofpomp ook. De timing stond niet goed. Let wel op dat dit niet elke garage goed kan. Enige ervaring hierin is wel gewenst!
Plaats reactie