Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

hulp of onderdeel gezocht

vragen over de T5
Plaats reactie
Retro
Berichten: 70
Lid geworden op: 22 aug 2019, 21:35

hulp of onderdeel gezocht

Bericht door Retro »

Ik ben op zoek naar een afwerkingskapje/knop voor een VW stuurwiel. De foto's maken het ongetwijfeld duidelijk. Heeft iemand voor mij of zo'n kapje dan wel een onderdeelnummer zodat ik er 1 kan bestellen? 2de foto is vanwege de nummers omdat ik niet zeker weet waar het stuur uit komt.
IMG_3625.jpg
IMG_3628.jpg
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: hulp of onderdeel gezocht

Bericht door Beckontheroad »

Retro schreef: 26 mei 2020, 13:42 Ik ben op zoek naar een afwerkingskapje/knop voor een VW stuurwiel. De foto's maken het ongetwijfeld duidelijk. Heeft iemand voor mij of zo'n kapje dan wel een onderdeelnummer zodat ik er 1 kan bestellen? 2de foto is vanwege de nummers omdat ik niet zeker weet waar het stuur uit komt.

IMG_3625.jpgIMG_3628.jpg
zoiets:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 50-223-451

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Retro
Berichten: 70
Lid geworden op: 22 aug 2019, 21:35

Re: hulp of onderdeel gezocht

Bericht door Retro »

Tsja, het stuur had ik inmiddels wel gevonden maar dat heeft dus kennelijk in verschillende VW's gezeten. Ik heb al contact gehad met een onderdelen verkoper maar die kan alleen zoeken op mijn chassis nr wat weinig zin heeft en ik zoek echt alleen het plaatje wat over de schakelaar heen gaat. hele schakelaar hoeft niet omdat ik die toch niet ga gebruiken. Wil gewoon dat het er netjes uitziet.
Plaats reactie