Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Problemen retour na vervangen Accu
Re: Problemen retour na vervangen Accu
Knutselwerkje, niet echt profie, maar hopelijk snel vervangen
N'onzbuzzie: VW T4 California, 2.5 Benzine AAF
- Bas_Caravelle
- Berichten: 275
- Lid geworden op: 14 okt 2018, 16:50
- Locatie: Huizen N-H
Re: Problemen retour na vervangen Accu
Mooi zo
Zie dat je vacuum nog de met stof beklede slang is... vervang die maar voor iets anders. Siliconen is prima.
Stationair behoort hij volledig vlak te lopen, zo’n 900tpm.
De ecu is idd gemodificeerd.
Gr Bas
Zie dat je vacuum nog de met stof beklede slang is... vervang die maar voor iets anders. Siliconen is prima.
Stationair behoort hij volledig vlak te lopen, zo’n 900tpm.
De ecu is idd gemodificeerd.
Gr Bas
Nu in bezit:
Vw T4 2.5 81kW Kombi, ex -
Bezat ooit:
Vw T2 1.6 Westfalia Berlin
Vw T4 2.5 Multivan Syncro
Vw T4 2.5 Tdi LWB Caravelle
Vw T4 2.5 81kW Kombi, ex -
Bezat ooit:
Vw T2 1.6 Westfalia Berlin
Vw T4 2.5 Multivan Syncro
Vw T4 2.5 Tdi LWB Caravelle
Re: Problemen retour na vervangen Accu
Op aanraden van Bas oude vacuumleidingen vervangen en rembekrachtigerslang beter gerepareerd. Voelt degelijker nu.
N'onzbuzzie: VW T4 California, 2.5 Benzine AAF
Re: Problemen retour na vervangen Accu
Kwam er ook achter dat het vacuumslangetje wat van voor de luchtfilter naar het begin van de aanzuigslang liep niet meer vast zat, was ook oud maar meteen vervangen. Kon niet zo snel vinden/bedenken wat die doet.
N'onzbuzzie: VW T4 California, 2.5 Benzine AAF
Re: Problemen retour na vervangen Accu
Verder rook de vacuumslang die naar de benzinedrukregelaar gaat naar benzine. Ik wil binnenkort ook even de benzinedruk gaan meten om te kijken of ik de drukregelaar moet vervangen. In mijn vraagbaak staat dat de manometer tussen de aanvoerslang en de brandstofverdeler moet, maar ik kan makkelijker bij de slang van de koudestartsproeier, weet iemand of ik dat mag doen voor de juiste waarde? Druk is het zelfde toch in een gesloten systeem?
N'onzbuzzie: VW T4 California, 2.5 Benzine AAF