Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Kolderiekie
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2020, 11:57

Even voorstellen

Bericht door Kolderiekie »

Hallo allemaal,
Mijn naam is Karel, mijn vrouw en ik hebben een Bedford buscamper gehad en veel caravans. We hebben nu voor de zomers een tuinhuisje, hier wonen we dus lekker een half jaar terwijl het op nog geen twee kilometer van ons huis staat 😃.
Stroom hebben we hier via zonnepanelen en een Victron omvormer, beetje camper gevoel dus.
Voor de winter willen we een T4 of T5 aanschaffen om lekker het warme weer op te zoeken, ik hoop hier een en ander bij te leren en uiteraard om mijn beperkte kennis te delen.
Ik ben trouwens 62 jaar.
Greetz Karel
Gebruikersavatar
brugseb
Berichten: 1156
Lid geworden op: 20 nov 2014, 20:56
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door brugseb »

Welkom, mooie vooruitzichten.
Als je lang wil rondtrekken zal je volgens mij meer hebben aan de bus dan aan een sleurhut. Maar da's mijn persoonlijke mening natuurlijk :zwaai
:campingT4
T4 altijd een beetje reizen
check https://carobart.wordpress.com
ex T4 cali 2.4D, nu T4 CE 2.5TDI
Kolderiekie
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2020, 11:57

Re: Even voorstellen

Bericht door Kolderiekie »

brugseb schreef: 04 jun 2020, 12:47 Welkom, mooie vooruitzichten.
Als je lang wil rondtrekken zal je volgens mij meer hebben aan de bus dan aan een sleurhut. Maar da's mijn persoonlijke mening natuurlijk :zwaai
Een sleurhut is voor ons inderdaad geen optie meer.......we gaan lekker met de bus op pad.
Kolderiekie
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2020, 11:57

Re: Even voorstellen

Bericht door Kolderiekie »

Ja, dat klopt die regels zijn nog best lastig. Maar gelukkig hebben we een mooi huisje op een tuincomplex waar we heen kunnen, daar is het ook best uit te houden.
Plaats reactie