Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Voorstellen Camper Noob Andre

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
andre-VW
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 jul 2020, 08:31

Voorstellen Camper Noob Andre

Bericht door andre-VW »

Hallo Allemaal,

Ik ben Andre,

Wij zijn al een tijdje aan het kijken naar een camper. Maar voornamelijk naar de VW camper T4 of T5.
Op dit moment hebben wij meerdere Campers op het oog en morgen (11-7) gaan we eens kijken bij een Camper bij een camper dealer.
Het is geen jonkie 95' en KM stand maakt ik mij wat zorgen om ruim 4 ton. Maar ja andere kant als motorblok is onderhouden kan er nog zeker enkele tonnen bij toch?

Even over ons,
het camper bezit / kijken broed al enkele jaren en elke keer als wij weer een camper zien of zo dan is het toch een glimlach bij ons.
Maar vorig jaar sloeg het noodlot toe mijn vrouw kreeg een hersenbloeding en 2 weken lang was het of ze het wel zou halen. uiteindelijk werd ze weer wakker.
maar was grootdeel verlamd. na een intensief revalidatie waar ze 24/7 zat heeft ze zeker 95% van alle lichaam bewegingen terug. ze is alleen nog aan beide ogen vanaf midden van het oog naar links "blind". Dit kan terugkomen (of niet) maar dit kan jaren duren...
Maar goed al met al is dit toch van weet je het leven is korter dan je denk. Dus hebben wij de knoop doorgehakt om een VW camper te kopen.
Verder rijden wij al jaren VW op dit moment hebben wij een VW T-Cross R-line (2020).

al met al nog aan het zoekend naar een "goede" camper.


Groet, Andre
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Voorstellen Camper Noob Andre

Bericht door Snautzer »

Hoi Andre, wat een verhaal. Welkom beide :toppie
Gebruikersavatar
peerke56
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 jul 2019, 17:17
Locatie: Drunen
Contacteer:

Re: Voorstellen Camper Noob Andre

Bericht door peerke56 »

Dat is niet mis.
Welkom en beterschap.
:peace Mvg Peerke :werkaanT4 T4 2.5 1996 340,000
Plaats reactie