Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Zal me ook nog even voorstellen!

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
anananan
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 jun 2020, 09:03
Locatie: Zaandam

Zal me ook nog even voorstellen!

Bericht door anananan »

Al veel gelezen en wat vragen gesteld, maar ik zal me ook nog even voorstellen. :zwaai
Hier Anna, 32 jaar uit Zaandam.
Na jaren geleden een weekje een t4 california te hebben gehuurd bleef ik het zo leuk vinden. We namen ons voor om vaker te huren, maar de huurprijzen vond ik dan toch steeds te hoog, of het kwam niet handig uit qua locatie en ophaal/-brengtijden etc.
Afgelopen jaar gezondheidsproblemen gehad en toen ik eindelijk weer lekker aan het werk was kwam Corona waardoor mijn bedrijf stil kwam te liggen. Op zoek naar afleiding ging ik weer naar campertjes kijken en kwam weer bij de t4 uit. Nog proefgereden in een Mercedes, vond ik heel aantrekkelijk vanwege de elektrische verstellingen en het feit dat het een automaat was. Maar die roest! Toen ik proefreed in onze t4 was ik verkocht! Nog 1 andere t4 bekeken en direct na die proefrit gebeld met de oud-eigenaar van onze bus. Uiteindelijk op gevoel en best impulsief onze blauwe T4 2.5 tdi California uit '98 gekocht.
Nu lopen we wel tegen verschillende dingen aan, maar het forum helpt hier enorm bij en ik leer de bus steeds beter kennen.
We hebben al een aantal leuke trips gemaakt in NL en niet ver over de grens naar Duitsland :driveT4, komende week als het allemaal door mag gaan naar de Ardennen.
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Zal me ook nog even voorstellen!

Bericht door Snautzer »

Hoi Anna

Welkom op het forum. Hoop dat je veel plezier gaat krijgen met je T4. Foto's mag ook hoor, altijd leuk
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4701
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Zal me ook nog even voorstellen!

Bericht door Hanz »

Welkom bij de club, weer een Zaankanter erbij.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3586
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Zal me ook nog even voorstellen!

Bericht door krekwakwol »

Hallo Anna,
Welkom bij het WJW forum en nu maar hopen dat je maar zo weinig mogelijk kennis nodig hebt. :knipoog
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie