Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 GP kabel Cruise controle welke pin naar welke pin

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bazz
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 okt 2018, 12:19

T5 GP kabel Cruise controle welke pin naar welke pin

Bericht door Bazz »

Hoi allemaal , na een geslaagde inbouw van mijn hendel en het oplossen van alle andere storingen met Vcds die de werking van de CC in de weg staan . Heb ik hem nog steeds niet aan de praat .

Gaat om een VW T5 GP uit 2012 . Omdat ik de atuurbediening wel aan de praat heb verwacht ik niet dat de BCM geen CC ondersteund . Wat ik wel denk is dat ik extra kabel ( net zoals met de MFSW) moet trekken ook al gaf de dealer aan dat het plug en play zou zijn .

Maja ik zie wel setjes compleet maar nergens alleen de kabel set .wat ik moet weten is welke pin naar welke pin zou moeten zo dat ik simpele weg kan checken of het e r niet gewoon al zit .

Alvast bedankt .

Oh ja het is een T5 benzine ( LPG G3 ) weet niet of dat wat verschil zou maken .
:ikrij T5 GP 2012 LPG G3 Camper :ikrij :groteogen gas er op :groteogen blijf lachen :bifun
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33794
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T5 GP kabel Cruise controle welke pin naar welke pin

Bericht door Multivan Generation »

Bij het bedrijf wibutec kun je hoogstwaarschijnlijk vinden wat je zoekt.

Groetjes en succes

Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Bazz
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 okt 2018, 12:19

Re: T5 GP kabel Cruise controle welke pin naar welke pin

Bericht door Bazz »

Dank je , is idd een mooie site . Jammer dat de aansluit handleiding niet online is te vinden , die draden kosten maar paar euro bij AutoDOC .
:ikrij T5 GP 2012 LPG G3 Camper :ikrij :groteogen gas er op :groteogen blijf lachen :bifun
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33794
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T5 GP kabel Cruise controle welke pin naar welke pin

Bericht door Multivan Generation »

Bazz schreef: 06 aug 2020, 20:17 Dank je , is idd een mooie site . Jammer dat de aansluit handleiding niet online is te vinden , die draden kosten maar paar euro bij AutoDOC .
Dat is logisch dat die handleiding niet online te vinden is.
Dat bedrijf kijkt specifiek voor jou na, aan de hand van jouw chassisnummer, welke kabelboom in jouw auto past/hoort.
Soms heeft het zelfs nog met de juiste versie het BCM-regel apparaat te maken.
Er is een wirwar van elektrische schema's en ik dacht dat ik voor een bus waar ik mee bezig ben het juiste schema had, Not!

Heb daar pas wat besteld, en de mail met inbouw handleiding kwam binnen een uur, voor die auto (VW T6 TDI-150)

Achteraf gezien, had ik beter daar de set met cruise control en MFA hendel plus kabelbomen kunnen kopen.
Fatsoenlijke prijzen en met hun set, kun je ook met een standaard tellerunit MFA gegevens uitlezen :jump

Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie