Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Atrion hefdak Duitsland TÜV

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
DaisySt
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2020, 21:53

Atrion hefdak Duitsland TÜV

Bericht door DaisySt »

Hi allen,

Wij hebben recent een T5 transporter aangeschaft en willen deze tot camper ombouwen en hier een hefdak op plaatsen. Wij zijn qua prijs/kwaliteit bij Atrion geland. Wij wonen in Duitsland en daarom moet dit hefdak natuurlijk door de TÜV worden goedgekeurd. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Bij Atrion geven ze helaas aan geen Duits certificaat oid te hebben dat wij dan simpelweg bij de TÜV zouden kunnen overhandigen.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33768
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Atrion hefdak Duitsland TÜV

Bericht door Multivan Generation »

Ik zou je adviseren om of een dak in Duitsland in te laten bouwen, of een dak te zoeken met ABE of TÜV vrijgave.
Dat kan je veel ergernis besparen.
Qua prijs kun je goed bij Attrion uitkomen, de kwaliteit van die platte daken vind ik echter minder..

Ik heb laatst contact gehad met camperroof europe in Nijmegen.. Steek daar je licht eens op, wat zij voor je kunnen betekenen.

Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3632
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Atrion hefdak Duitsland TÜV

Bericht door krekwakwol »

Zij hebben ons dak ook geleverd en gemonteerd. Idd TUV keuring er op, maar ze hebben (of hadden) leverproblemen door de coronacrisis
De daken komen van Austops in Engeland, maar worden door CRE door heel Europa geleverd.

Mooi product overigens, we zijn er zeer tevreden mee.

https://camperroofeurope.com/
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie