Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Aanschaf nieuwe banden ( welke?)

vragen over de T5
Koffieman
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 dec 2017, 00:00
Locatie: Het Westland

Re: Aanschaf nieuwe banden ( welke?)

Bericht door Koffieman »

J vd Pal schreef: 01 jul 2020, 21:25 Ik ben wel benieuwd waar je ze gekocht hebt. Ik zie vaker namen van garages ed langskomen dus volgens mij kan je dat gewoon vertellen.

Elsert banden in Giessen. Topzaak.


Afbeelding
Gebruikersavatar
WouterW
Berichten: 489
Lid geworden op: 20 nov 2010, 09:55
Locatie: Achterhoek regio Zutphen

Re: Aanschaf nieuwe banden ( welke?)

Bericht door WouterW »

ruudbrouw schreef: 12 jun 2020, 21:16 Ik heb gekozen voor Good Year Efficient Grip, wat een verschil t.o.v. de Conti Van Contact.
Ik heb juist de Efficiënt Grip eronder uit gehaald en wat anders gekocht omdat deze Goodyears onrond werden een nacht staan. En vanaf nieuw een hoogteslag. Een verademing toen ze eronderuit waren.
T5 2.5 AXD 2004 503.000 000km
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Aanschaf nieuwe banden ( welke?)

Bericht door Beckontheroad »

WouterW schreef: 01 jul 2020, 23:59
ruudbrouw schreef: 12 jun 2020, 21:16 Ik heb gekozen voor Good Year Efficient Grip, wat een verschil t.o.v. de Conti Van Contact.
Ik heb juist de Efficiënt Grip eronder uit gehaald en wat anders gekocht omdat deze Goodyears onrond werden een nacht staan. En vanaf nieuw een hoogteslag. Een verademing toen ze eronderuit waren.
Heb ze er voor onder liggen en bevalt zover prima, 5k gereden. Meer grip dan michelin cc, lijken stiller.
Vond de cc wel redelijk slijten, na ca 35k nog 3 mm.
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Panadero
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 jul 2015, 20:37

Re: Aanschaf nieuwe banden ( welke?)

Bericht door Panadero »

T6.1 California Coast 4M
Gebruikersavatar
ruudbrouw
Berichten: 311
Lid geworden op: 30 dec 2008, 18:30

Re: Aanschaf nieuwe banden ( welke?)

Bericht door ruudbrouw »

WouterW schreef: 01 jul 2020, 23:59
ruudbrouw schreef: 12 jun 2020, 21:16 Ik heb gekozen voor Good Year Efficient Grip, wat een verschil t.o.v. de Conti Van Contact.
Ik heb juist de Efficiënt Grip eronder uit gehaald en wat anders gekocht omdat deze Goodyears onrond werden een nacht staan. En vanaf nieuw een hoogteslag. Een verademing toen ze eronderuit waren.
Welke heb je er nu onder liggen?
Plaats reactie