Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

speaker vraagje

vragen over de T4
Plaats reactie
3034wc
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 sep 2007, 15:12

speaker vraagje

Bericht door 3034wc »

hallo allemaal

ik wil nieuwe speakers zetten in mijn bus maar bij normale dashboard weet ik wel hoe dat moet,hoe moet ik klepje van dashboard eraf halen bij een comfortdashboard, want hier zijn de klepjes ander op dashboard het ziet eruit alsof ze er niet af kunnen

allemaal alvast bedankt voor jullie antwoord
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Hallo,
misschien kom je er hier verder mee uit?

http://www.weetjewel.com/front_luidsprekers.htm
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
rmuys
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 mar 2007, 10:59

Bericht door rmuys »

Zoals je ziet op de foto kun je de afdekkapjes aan dashboardzijde eruit "wippen". De speakers zelf zitten met klemmetjes vast in het dashboard. Deze kun je dus recht naar boven eruit trekken. De aansluit-terminals van de speakers zitten vast met schuifklemmetjes. Deze kun je dus eventueel hergebruiken bij de nieuwe speakers.

Groet,

Rmuys
Gebruikersavatar
annoyingthing
Berichten: 366
Lid geworden op: 17 jan 2007, 09:19
Locatie: Voorne-Putten ZH

Bericht door annoyingthing »

Wij zijn afgelopen tijd er ook mee bezig geweest en hebben een composetje genomen.
Dit setje bestaat uit een midrange voor in je deuren en tweeters voor de hoge tonen.
Deze laatsten hebben we geplaatst in de oude dashboard speakers door het papieren gedeelte er uit te snijden en daar de tweeters in te laten verzinken.
Makkelijk omdat je ze kan richten en ze zitten helemaal uit t zicht dus je spulletje staat niet in de uitverkoop :knipoog

Succes Eric & Jeannette
3034wc
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 sep 2007, 15:12

Bericht door 3034wc »

bedankt voor jullie antwoord maar hoe moet dat met andere dashboard daar zijn de speaker klepjes anders en je hebt geen ruimte om eruit te wippen
Plaats reactie