Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erikmorssink82
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 sep 2020, 18:40

Even voorstellen

Bericht door Erikmorssink82 »

Hoi,

Wat een geweldig forum, genoeg informatie te winnen over de leuke en geweldige T4.
Ik heb mij sindskort geregistreerd om ook te kunnen reageren op advertenties. Ik wist niet dat ik me daarvoor moest aanmelden en 5 posts moet aanleveren. Nou, nu ik mij aangemeld heb, stel ik mij gelijk maar even voor.
Ik ben Erik Morssink en ben woonachtig en Woerden. Mijn wens en droom is nog altijd eigenaar te zijn/worden van een leuke camperbus.
Er zijn verschillende bussen in verschillende prijsklasse en verschillende condities.
Ik hoop altijd stiekem nog ergens een boerderij tegen te komen, waar ergens onder de hooibalen een T1 verstopt staat, mag ook een T2 zijn.
Nu die niet meer betaalbaar zijn, wil ik kunnen genieten van een leuke t4 bus. Kan een camper zijn die al volledig is ingericht of een bus die als camper ingericht kan worden. Dat laatste is ook leuk, maar intensief en moet alles verder technisch ook in orde zijn.

Wellicht heb je een leuke bus en ben je bereidt die te verkopen, laat het mij gerust weten:)
Ik hoop via dit forum een leuke en betrouwbare bus te vinden!

Groet,
Erik
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Even voorstellen

Bericht door Snautzer »

Welkom en succes met de zoektocht.
Plaats reactie