Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vacuumpompen inkoopaktie

vragen over de T4
Gebruikersavatar
armin
Berichten: 275
Lid geworden op: 06 nov 2007, 18:44
Locatie: De Pinte (B)

knutselen

Bericht door armin »

Hoi Roger

Bestel maar.
ik heb er ook geen probleem mee om de mekanieker te vergoeden, voor niets gaat de zon op.
Ik heb ook geen probleem om met m'n bus naar Nederland te rijden, zolang het maar niet veel verder noordelijker is dan bv Rotterdam.

mvg
Armin
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

Bericht door Rogier663 »

Hoi Roger.

Ik wil ook graag een nieuwe vacuumpomp, ik wil ook een pomp van vacutech. Ik heb een 2.5 tdi 102pk uit '99 Heb je nog een chassisnummer nodig?

Hoe verder te handelen???

Ik hoor het wel.

Rogier 663
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

Even een nieuwe samenvatting gemaakt van de aanmeldingen tot nu toe:
Roger B. schreef: ik ga de gok nemen voor Vacutech...
Multivan Generation schreef: een Vacutech aub...
gertje1007 schreef:ik heb ook wel belang bij een nieuwe vacuum pomp en mijn voor keurgaat uit voor een pomp van vacutech vind het verschil groot genoeg om het te proberen ik hoor het wel gr gert
dirk koops schreef:
dirk koops schreef:Ik heb wel interesse in zo'n pompje voor een 2.4 d
mijn chassisnummer. 70ZWH145466
een Vacutech aub...
dijk schreef:. Mocht de bestelling nog niet rond zijn dan hoor ik t graag.:lach ik dus ook zo'n pomp, zijn ze inmiddels besteld dan moet ik er zelf aan.
(edit Roger: nieuwe type vacutech)
Groet Marcel.
Armin schreef: Hoi Roger

Bestel maar.
Rogier 663 schreef:
Hoi Roger.

Ik wil ook graag een nieuwe vacuumpomp, ik wil ook een pomp van vacutech. Ik heb een 2.5 tdi 102pk uit '99 Heb je nog een chassisnummer nodig?

Dat is dan dus tot nu toe 7 pompjes vacutech; tot 10 stuks is de prijs dan gelijk...
95 euro per stuk, exclusief verzendkosten (binnen nederland)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

@Armin

Verzendkosten naar België zullen waarschijnlijk wel iets hoger zijn dan naar nederland, zal kijken of vanuit Nederland of vanuit Duitsland goedkoper is en de goedkoopste kiezen.

@Rogier663

Geen Chassisnummer nodig voor TDI, alle TDI's hebben gelijke vacuumpomp
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
armin
Berichten: 275
Lid geworden op: 06 nov 2007, 18:44
Locatie: De Pinte (B)

hoi roger

Bericht door armin »

Stuur maar op.
Nog wat vragen
Hoe betaal ik? (overschrijving?)
Kan ik hem eventueel zelf monteren en moet de bus op een brug staan om er aan te kunnen?

Alvast bedankt voor de moeite
mvg
Armin
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

Als iedereen die een pomp besteld heeft mij even een email stuurt (een aantal heeft hier zijn mail niet vrijgegeven) dan kunnen we met de afhandeling beginnen.

Email: roger@webating.nl

Ik denk dat je er ook wel zonder brug bij moet kunnen,

makkelijkst is om de voorkant op te krikken en iets (tegels oid) onder de wielen te leggen danwel assteunen of oprijbokjes te gebruiken. Je kunt de beschermkap dan demonteren (4 x 13mm bout 2 x 10mm moer losdraaien, aan de voorkant zit een lip die hem nog omhooghoudt als ie losgeschroefd is. vervolgens bak laten zakken en iets naar de voorkant van de auto trekken om hem aan de achterkant uit te haken)

Wellicht moet er aan de bovenkant ook e.e.a. gedemonteerd worden om er bij te kunnen, ik heb het zelf nog niet gedaan gehad, begreep wel dat een boutje van de pomp moeilijk bereikbaar is.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

Nogmaals de oproep....

Wil iedereen die een pomp besteld heeft via deze aktie even een mailtje sturen naar mij, dan kan ik iedereen tegelijk een mail sturen met hoe we het verder afwikkelen.

Dankjewel.

(niet iedereen heeft zijn email bereikbaar staan op het forum)


Email sturen naar: roger@webating.nl
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
frank884
Berichten: 1859
Lid geworden op: 24 jan 2007, 09:38
Locatie: midden limburg

Bericht door frank884 »

Roger B. schreef:Als iedereen die een pomp besteld heeft mij even een email stuurt (een aantal heeft hier zijn mail niet vrijgegeven) dan kunnen we met de afhandeling beginnen.

Email: roger@webating.nl

Ik denk dat je er ook wel zonder brug bij moet kunnen,

makkelijkst is om de voorkant op te krikken en iets (tegels oid) onder de wielen te leggen danwel assteunen of oprijbokjes te gebruiken. Je kunt de beschermkap dan demonteren (4 x 13mm bout 2 x 10mm moer losdraaien, aan de voorkant zit een lip die hem nog omhooghoudt als ie losgeschroefd is. vervolgens bak laten zakken en iets naar de voorkant van de auto trekken om hem aan de achterkant uit te haken)

Wellicht moet er aan de bovenkant ook e.e.a. gedemonteerd worden om er bij te kunnen, ik heb het zelf nog niet gedaan gehad, begreep wel dat een boutje van de pomp moeilijk bereikbaar is.
Ik heb het 2 weken geleden gedaan, op hoge bokjes gereden met de voorwielen, (moest gelijk ook gloeiers wisselen)
en aan de voorkant de heftruck gezet met een pallet op de vorken
om van bovenaf te sleutelen.
de bout van de vacupomp die van onderkant los moet, daar moet je een
oude sleutel even voor buigen.
LET OP : de slang die aan de vacuumpomp zit
die gaat er niet altijd goed af, dat je het kunstof bochtje niet kapot draait.
en dat de stift niet op de beton valt als je de pomp eraf haalt en later de nieuwe erop zet.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

Weet iemand het emailadres van Dirk Koops (forum lid hier)

Hij heeft zich aangemeld voor de inkoopaktie, maar ik krijg geen reactie op mijn oproep om even te mailen zodat ik een emailadres van de mensen heb.....

DUS: DIRK KOOPS ??? mail mij even zodat ik je mailadres heb en de aktie kan gaan afsluiten

mail email:

roger@webating.nl
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie