Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wissel stukken kopen

vragen over de T5
Plaats reactie
I LOVE T VIJF
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 mei 2015, 14:54

Wissel stukken kopen

Bericht door I LOVE T VIJF »

Vw transporten bouwjaar 2006, 2500cc, 96kw 91.000km, motor7HA-AXD1D

NA ZES JAAR IN DE GARAGE GESTAAN TE HEBBEN HEB IK BESLOTEN OM MIJN T5 EINDELIJK EENS TE HERSTELLEN VAN VERSCHILLENDE MANKEMENTEN.

Graag had ik enkele vragen willen stellen over Wissel stukken aanschaffen en de co2 ..?g km uitstoot van de bus
Weet iemand hoeveel de co2 waarde van de bus is (euro3)

Als ik de prijzen van de wisselstukken aangekocht op het internet vergelijk met de prijzen van originele VW wisselstukken dan zijn VW stukken soms tot 4 maal duurder.
Kan iemand mij vertellen of de wissel stukken van het internet kwalitatief goed zijn in vergelijking met de VW stukken en zo ja waar kan ik deze het best bestellen.

Volgendereparaties heb ik uit te voeren.

Rechter aandrijfas.
Waterpomp: lekt water (minieme lek) naar de motorolie.
Servopomp: bij een toerental van 3700tm verstuift het olierezervoir olie onder de motorkap
en maakt het helle motorcompartiment vervuild met ollie.
De cervopomp werd al eens onder garantie vervangen.
Er zit ook een kleine hoeveelheid olie in de leidingen van de luchtkoeling van de turbo naar de egr klep (vochtige wanden met een klein plasje olie)
Ik vind dit een serieuze lijst van MANKEMENTEN voor een bus met 91.000 km op.
Begrijp je waarom ik deze wagen zes jaar in mijn garage heb laten staan zonder er naar uit te kijken?
Maar ik heb nu weer goede moed om de bus te herstellen omdat ik het altijd een plezier vond om met deze te rijden.

Groet
Jan (I LOVE T5)
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33773
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Wissel stukken kopen

Bericht door Multivan Generation »

I LOVE T VIJF schreef: 12 okt 2020, 16:17

Begrijp je waarom ik deze wagen zes jaar in mijn garage heb laten staan zonder er naar uit te kijken?
Maar ik heb nu weer goede moed om de bus te herstellen omdat ik het altijd een plezier vond om met deze te rijden.

Groet
Jan (I LOVE T5)
Nee begrijp ik niet..

De bus zou trouwens euro 4 moeten zijn..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
I LOVE T VIJF
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 mei 2015, 14:54

Re: Wissel stukken kopen

Bericht door I LOVE T VIJF »

Beste multivan generatiom

Heb nog eens even op inschrijvingsbewijs gekeken een mijn t5 is degelijk gemerkt als euro3
Plaats reactie