Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bevestigingshaken VW VORTEX drager

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
timv
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 sep 2020, 21:01

Bevestigingshaken VW VORTEX drager

Bericht door timv »

Heren en dames,

Het is me bekend dat de VW VORTEX LOGO fietsendrager niet meer nieuw te krijgen is en de onderdelen ervan ook niet. Heel af en toe kom je er een tegen, maar met regelmaat missen de bovenste bevestigingshaken. Nou kan ik me niet voorstellen dat er in dit gezelschap nog niemand is geweest die een goed vervangingsonderdeel voor die haken heeft gemaakt, heeft laten maken óf weet waar die wellicht te vinden zijn.

Daarom mijn vraag: wie weet óf er bevestigingshaken te krijgen zijn voor de VW VORTEX en zo ja, waar?

Mocht nou niemand iets weten, dan ga ik kijken of ik setjes bij kan laten maken in aluminium of RVS. Laat het vooral weten als je daarin interesse hebt, dan kijk ik wat er mogelijk is.

Groet,
Tim
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3195
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Bevestigingshaken VW VOTEX (zonder R) drager

Bericht door J vd Pal »

Hoi Tim,

In het verleden heeft iemand hier op het forum die haken gemaakt. Dat is al even geleden.

Als je onderdelen zoekt kijk dan ook naar de andere fietsendragers die VOTEX (zonder R) maakte voor VW. Heel wat onderdelen zijn ook te gebruiken op jouw T4 drager.

Als je een setje wilt (laten) maken kies dan voor RVS net als het origineel. Aluminium is in de dunne maat die je nodig hebt te buigzaam. Als je een voorbeeld haak nodig hebt dan mag je er eentje van mij lenen.

PS Deze leverancier kan ze nog leveren https://originalteilemarkt.de/halteprat ... 78-3444141
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
timv
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 sep 2020, 21:01

Re: Bevestigingshaken VW VOTEX (zonder R) drager

Bericht door timv »

Ha Jasper,

Ah, kijk. Dat helpt! VOTEX dus, zonder R ;)
Ik kijk even of ik ze zelf ga fabriceren, of ze aanschaf voor 62,-
Ik heb/krijg binnenkort het fietsenrek binnen, inclusief één haak, dus ik heb een voorbeeld. Dank voor je aanbod!

J vd Pal schreef: 13 okt 2020, 18:45 Hoi Tim,

In het verleden heeft iemand hier op het forum die haken gemaakt. Dat is al even geleden.

Als je onderdelen zoekt kijk dan ook naar de andere fietsendragers die VOTEX (zonder R) maakte voor VW. Heel wat onderdelen zijn ook te gebruiken op jouw T4 drager.

Als je een setje wilt (laten) maken kies dan voor RVS net als het origineel. Aluminium is in de dunne maat die je nodig hebt te buigzaam. Als je een voorbeeld haak nodig hebt dan mag je er eentje van mij lenen.

PS Deze leverancier kan ze nog leveren https://originalteilemarkt.de/halteprat ... 78-3444141
Plaats reactie