Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

verkoop en inbouwadres dubbeldin radio

vragen over de T5
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: verkoop en inbouwadres dubbeldin radio

Bericht door ktmkrik »

Tja en die bugjes is nou net waar ik niet tegen kan, mijn werk moet 110% zijn dan verwacht ik dat van de audio ook.
Op dat gebied ben ik dus pietje precies en kijk dan ook niet gelijk wat de kosten zijn want je schaft het niet voor 1 of 2 jaar aan toch :winter
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: verkoop en inbouwadres dubbeldin radio

Bericht door ktmkrik »

AchterKoeker schreef: 19 dec 2020, 22:19
ktmkrik schreef: 19 dec 2020, 22:02 Tja en daarom heb ik voor een Kenwood DMX8020DABS gekozen, daar een Kenwood DRV-N520 aan gekoppeld en het geheel afgemaakt met twee setjes Gladen GLADEN SQX 165 gekoppeld aan de Mosconi D2 150.2 , een GLADEN SQX 10 woofer gekoppeld aan de Mosconi D2 500.1.
Kost een paar centen maar dan heb je ook iets :yes
Een kenwood is toch wel iets anders dan een Chinese radio :knipoog Kost misschien iets meer dan een xtrons unit, maar dan heb je inderdaad ook veel meer qua kwaliteit, etc.
Idd dat is zeker iets anders ja, als de bas inkomt is het net of ze je met de schop op de rug slaan en gratis massage ondervind :bifun
Gebruikersavatar
Vmaxxer
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 mar 2018, 21:29
Locatie: Zutphen

Re: verkoop en inbouwadres dubbeldin radio

Bericht door Vmaxxer »

Over (grotendeels offtopic :knipoog ) subwoofers gesproken...
Ik heb zo'n Pioneer TS-WX210A onder de bijrijdersstoel geschoven en ben flabbergasted over hoe mooi dat de bassen aanvult.. :groteogen
Dat is dus voor als je de nieuwe audio nog even mooi wilt complementeren..


Afbeelding
2006 T5 2.5 AXD
stevenr
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2015, 19:01
Locatie: Belgie

Re: verkoop en inbouwadres dubbeldin radio

Bericht door stevenr »

Eindelijk het voorbije weekend tijd gevonden om eens bij een installateur van car audio en multimedia langs te gaan. Valt op dat er in Nederland veel meer van die installateurs te vinden zijn dan hier in Belgie.
Door coronamaatregelen is het ook niet zo evident om naar Nederland te gaan en om daar installaties te laten maken.

Ik ben niet van plan om de Chinese tour op te gaan qua toestel. Het moet standaard zijn voor vw maar dan kan je bijna enkel naar een rns 510 gaan gaan of een discover media mib2 waar ik geen verkoper/installateur voor kan vinden. Of één van de bekendere merken.
Het moet iemand zijn die verkoopt én installeert omdat ik daar zelf niet ga aan beginnen.

Op dit moment verwacht ik een offerte voor een Kenwood DMX7520DABS, met achteruitrijcamera en camera voor.

Twijfel nog om voor een toestel te gaan met enkel android auto/ apple carplay of eentje met nog een vaste navigatie in.

Bij het bekijken van het assortiment van Kenwood nog op een interessant toestel gestoten dat de perfecte pasvorm heeft voor de vw t5.
De DNX518VDABS.
Iemand ervaring met deze toestellen?
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: verkoop en inbouwadres dubbeldin radio

Bericht door Beckontheroad »

stevenr schreef: 01 feb 2021, 11:07

Op dit moment verwacht ik een offerte voor een Kenwood DMX7520DABS, met achteruitrijcamera en camera voor.

Twijfel nog om voor een toestel te gaan met enkel android auto/ apple carplay of eentje met nog een vaste navigatie in.

Bij het bekijken van het assortiment van Kenwood nog op een interessant toestel gestoten dat de perfecte pasvorm heeft voor de vw t5.
De DNX518VDABS.
Iemand ervaring met deze toestellen?
De kenwood die je aangeeft lijkt AA te hebben...
App ondersteuning:

- Spotify bediening:   Ja
- Apple Carplay:   Ja
- Android Auto:   Ja
(https://www.navishop.nl/kenwood-dmx7520 ... 19119.html)

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Busfever
Berichten: 221
Lid geworden op: 24 jun 2019, 19:47
Locatie: gem. Bunnik
Contacteer:

Re: verkoop en inbouwadres dubbeldin radio

Bericht door Busfever »

https://youtu.be/M9Xd3cci1bQ

Als je dit bekijkt, kan je het zelf inbouwen
Plaats reactie