Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Materialen ombouw vw t5 combi

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Paultje1981
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jan 2021, 15:05

Materialen ombouw vw t5 combi

Bericht door Paultje1981 »

Hallo allen,

Na een post over de indeling van de camper kunnen we nu eindelijk gaan bouwen. De keuze in onze t5 personenbus uit 2005 met LWB is uiteindelijk het volgende geworden. We laten de tweede rij stoelen staan en gaan daarachter de opbouw doen. We willen aan de korte zijde met de schuifdeur de keuken realiseren en aan de lange zijde kastruimte en het bed. We willen het hefdak andersom plaatsen om achter de meeste ruimte te creëren. Ik heb nog wel een aantal vragen.

- Heeft er iemand een goed adres voor een hefdak? Kan een slaaphefdak ook andersom geplaatst worden?
- Ik wil in de zijwanden schapenwol verwerken voor de isolatie. Welke dikte kan ik daarvoor het beste nemen?
- Ik ben op zoek naar geleiders die een lade naar buiten kunnen trekken. Waar zou ik deze het beste kunnen bestellen. Het gaat om een lengte van rond de 200 cm.
- Welk hout is het best geschikt voor het bouwen in de camper. Ikzelf dacht aan populierentriplex van 12 mm die ik daarna met blanke lak wil afwerken.

Ik hoor ook graag tips!

Alvast bedankt voor het reageren.
Gebruikersavatar
eurocook
Berichten: 364
Lid geworden op: 01 feb 2010, 11:43

Re: Materialen ombouw vw t5 combi

Bericht door eurocook »

Stuur even een bericht naar info@teleskopschienen24.de

https://www.teleskopschienen24.de/

Groet Eurocook
:T54LIFE
Volkswagen T5GP California Comfortline Edition 2.0 BiTDI 220 pk 485 Nm, DSG 7 Automaat, 4Motion, 4 corner autolevel VB Suspension, WS95EFX Marine flexibel zonnepaneel.
Plaats reactie