Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

RNS510 met versterker en 4 speakers

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
WillemVWT5
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 feb 2020, 16:21

RNS510 met versterker en 4 speakers

Bericht door WillemVWT5 »

Goede dag .
Ik heb in mijn T5 een RNS510 zitten ik heb daar inmiddels een versterker bij ingebouwd voor in een compo set met filters en achter nog een set speakers.

gebruikte onderdelen VW RNS510
dan een Hifonics HCV4 { ivm tulp en Remote }
dan een versterker R Series radion 90.4 van audio system
vervolgens voor in een compo set met filters HX series dust Evo2 van audio System
Achter in herts 2 weg speakers

Best stuk muziek in de bus nu . Echter niet zonder problemen . De versterker knalt via de boxen bij het aan en uit zetten .

Waar gaat het fout ?? iemand ervaring versterker zit nu aangesloten op de HCV4 remote naar ingang remote van de versterker .
Ik les ook verhalen dat mensen de schakelstroom van de versterker bij het contact slot vandaan halen .

Graag tips en ervaringen .
Misschien zijn er oom mensen met stevige speakers rechstreeks op de radio aangesloten geeft dat zonder versterker misschien ook al een best stuk muziek .

vr gr Willem van der velde
Gebruikersavatar
limburger
Berichten: 755
Lid geworden op: 30 sep 2009, 19:06
Locatie: zuid limburg

Re: RNS510 met versterker en 4 speakers

Bericht door limburger »

om eens te testen zou je de ingangen van de versterker kunnen loshalen en dan alles aan zetten. knalt hij nu nog dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je versterker... (garantie?) knalt hij dan niet kun je het volgende nog proberen, (ingangen terug aangesloten) remote kabel loshalen bij de versterker, alles aanzetten ff wachten en dan je remote kabel aansluiten. knalt het nu niet dan schakelt hij te vroeg in met je originele aansluitingen.

ik weet niet of een rns510 een remote uitgang heeft?

:driveT4 :T44EVER
STEGMA
Berichten: 252
Lid geworden op: 30 sep 2019, 18:14

Re: RNS510 met versterker en 4 speakers

Bericht door STEGMA »

Je nieuwe versterker op permanente spanning aangesloten en je rns op contactslot?
Plaats reactie