Beste mensen,
Alkweer een uur of wat onder het dashboard gelegen want de electrische spiegels kan ik alleen maar verstellen als ik de rem intrap. Komt dit bekend voor?
Zo ja dan graag een tip want ik rij liever dan dat ik onder het dashboard lig
alvast bedankt Willem
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Electrtiiscghe spiegels alleen te verstellen als ik de rem intrap
Re: Electrtiiscghe spiegels alleen te verstellen als ik de rem intrap
Ha, ha, misschien is het wel net zoiets als dat je een automaat niet kunt starten zonder de rem in te trappen. Een veiligheidsmaatregel: dat je niet al rijdend aan je spiegels zit te klooien!
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
- raf_construct
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:37
Re: Electrtiiscghe spiegels alleen te verstellen als ik de rem intrap
Heb je de kabelboom al nagekeken die door je deurscharnier loopt ? Die gaan met de tijd kapot en geeft de raarste storingen. Even de beschermbalg loshalen die errond zit.
Re: Electrtiiscghe spiegels alleen te verstellen als ik de rem intrap
Hoi Mensen
Uiteindelijk gevonden het blijkt als zekering 4 die de stroomverdeling over Kl.Xa laat lopen defect is , er via een omweg van de remschakelaar toch stroom op KlXa komt te staan. Hoe weet ik nog niet, het is een automaat en het remsignaal gaat ook naar de regeleenheid van de automaat dus wellicht zit daar een doorverbinding?
In ieder geval werkt het nu weer naar behoren
mvrgr Willem
P.S. dit is hetzelfde probleem als met de onderdrukdoos (luchtcirculatieklep) (in een ander bericht)
Uiteindelijk gevonden het blijkt als zekering 4 die de stroomverdeling over Kl.Xa laat lopen defect is , er via een omweg van de remschakelaar toch stroom op KlXa komt te staan. Hoe weet ik nog niet, het is een automaat en het remsignaal gaat ook naar de regeleenheid van de automaat dus wellicht zit daar een doorverbinding?
In ieder geval werkt het nu weer naar behoren
mvrgr Willem
P.S. dit is hetzelfde probleem als met de onderdrukdoos (luchtcirculatieklep) (in een ander bericht)