Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Electrtiiscghe spiegels alleen te verstellen als ik de rem intrap

vragen over de T4
Plaats reactie
wvw

Electrtiiscghe spiegels alleen te verstellen als ik de rem intrap

Bericht door wvw »

Beste mensen,

Alkweer een uur of wat onder het dashboard gelegen want de electrische spiegels kan ik alleen maar verstellen als ik de rem intrap. Komt dit bekend voor?

Zo ja dan graag een tip want ik rij liever dan dat ik onder het dashboard lig


alvast bedankt Willem
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1478
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: Electrtiiscghe spiegels alleen te verstellen als ik de rem intrap

Bericht door bvddobb »

Ha, ha, misschien is het wel net zoiets als dat je een automaat niet kunt starten zonder de rem in te trappen. Een veiligheidsmaatregel: dat je niet al rijdend aan je spiegels zit te klooien! :ikrij :lach
Gebruikersavatar
raf_construct
Berichten: 837
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:37

Re: Electrtiiscghe spiegels alleen te verstellen als ik de rem intrap

Bericht door raf_construct »

Heb je de kabelboom al nagekeken die door je deurscharnier loopt ? Die gaan met de tijd kapot en geeft de raarste storingen. Even de beschermbalg loshalen die errond zit.
busbart schreef: 17 dec 2018, 08:44 je hebt God, en dan; de Belgische keuring... :bifun
wvw

Re: Electrtiiscghe spiegels alleen te verstellen als ik de rem intrap

Bericht door wvw »

Hoi Mensen

Uiteindelijk gevonden het blijkt als zekering 4 die de stroomverdeling over Kl.Xa laat lopen defect is , er via een omweg van de remschakelaar toch stroom op KlXa komt te staan. Hoe weet ik nog niet, het is een automaat en het remsignaal gaat ook naar de regeleenheid van de automaat dus wellicht zit daar een doorverbinding?

In ieder geval werkt het nu weer naar behoren


mvrgr Willem

P.S. dit is hetzelfde probleem als met de onderdrukdoos (luchtcirculatieklep) (in een ander bericht)
Plaats reactie