Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Iemand met VCDS in (de buurt van) Den Haag?

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
iPat
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 apr 2014, 00:41
Locatie: Den Haag

Iemand met VCDS in (de buurt van) Den Haag?

Bericht door iPat »

Beste Weetjewellers,

Van het ene op het andere moment heb ik om onduidelijke redenen geen turbodruk meer.
Luchtfilter is schoon en droog, LMM toevoer is schoon, alle slangen zitten vast en op hun plek en de dieselfilter heeft ook zijn jaarlijkse verversing gehad.
De roetfilter is leeg..

Denk dat het handig is om mijn AHY eens rijdend uit te (laten) lezen om te zien of ik middels de (fout-)meldingen wijzer kan worden.
Is er misschien iemand in Den Haag of omstreken met VCDS die mij verder kan helpen?

Bedankt alvast!
Vriendelijkste groet,

Patrick


Never get so busy making a living that you forget to make a life..
DE KNEU
Berichten: 230
Lid geworden op: 22 aug 2019, 19:38

Re: Iemand met VCDS in (de buurt van) Den Haag?

Bericht door DE KNEU »

De aanzuigbuis links op de turbo geen speling?De O ring op de turbo wil na lange tijd te ruim worden waardoor de plastic aanzuigbuis slecht aansluit.vacüum slangetjes checken op scheurtjes vanaf N75.wastegate werking nog goed? Lmm kan natuurlijk ook kapot zijn,dan gaat ie in noodloop en is t ongeveer bij110- 120km/h op.uitlezen is natuurlijk ook een must :toppie
Jonathan L
Berichten: 319
Lid geworden op: 13 okt 2015, 16:39

Re: Iemand met VCDS in (de buurt van) Den Haag?

Bericht door Jonathan L »

Bij mij was een boutje los getrild van een stangetje waar een hendeltje aan zit voor de aansturing van iets. Zit achter de koelrooster van de intercooler. Toen ik die vast had deed de turbo het weer.

Ik ben de termen even kwijt

Ik heb ook een vcds (nabij Tiel)
Plaats reactie