Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stefan 989 boomingbus gestolen

vragen over de T4
Smit
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:23
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door Smit »

boomingbus schreef:gisteren heb ik alles bij de bergingsbedrijf ingeleverd zoals sleutels,frontje radio,afstandsbediening van scherm dvd speler,veel foto's van hoe hij was en alle bonnen zodat de expert van de verzekering er een berekening op kan maken die wil het maandag 5-2-07 afronden dus nu nog ff wachten op het telefoontje van de expert wat hij tot de conclusief is gekomen kwa bedrag en dan wachten op de centen dan gelijk een andere auto kopen ik had belooft om jullie op de hoogte te houden dus dan doe ik dat ook

gr stefan989(ex boomingbus)
Hey Stefan, laat je droom niet verkloten...Denk ff goed na wat je het liefst zou willen en ga er gewoon weer voor!!
Sterkte man!
1,8 8v Benzine Thee 4 1991
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

geachte busrijders

ik heb een andere auto gekocht het is een mercedes-benz 190e 1,8 uit 1992 geworden het is een strakke auto komt uit de showroom dus dan weet je zelf in welke staat hij is hij heeft 143.000km orgineel gelopen met alle onderhouds boekjes erbij zelfs alle keurings rapporten zijn erbij dus de history is bekend en anders makkelijk na te gaan nu nog ff wachten op de centen van de verzekering en dan gaan we weer bouwen kwa audio.

maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heb me vader zo ver dat we in de winter van 2007 een transporter t4 gaan kopen voor erbij en die gaan we samen helemaal opknappen en die komt in de garage te staan en die komt alleen naar buiten voor meetings of als we er in de buurt bij blijven en anders blijft hij beveiligd binnen staan van de zomer wordt er een garage langs het huis gebouwd waar de t4 in komt te staan.

ik wou jullie dit nog even mededelen

gr stefan989(ex boomingbus)
LIFE IS LIKE A DREAM
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Hey Stefan!

Nou, dat zijn de eerste stappen naar een hoopvolle doorstart en een zonnige toekomst :happy Hopelijk gunt de verzekering je weer een indrukwekkende audio! En natuurlijk heel tof dat je je vertrouwen in de transporter nog hebt, super! :jump :yes :proost Hopelijk zien we dan in 2008 met je nieuwe T4 op de meetings!
Wat mij betreft ben je geen ex-boomingbus, en helemaal geen ex-weetjeweller :jumpklap en ben je ook voor die tijd gewoon welkom op wjw-bijeenkomsten. Je blijft toch ook in de galerij staan ...
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
Vinnie
Berichten: 703
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:22
Locatie: Westfriesland

Bericht door Vinnie »

Hee Stefan,
het is nu toch winter 2007??? :winter
Kijk niet achterom, daar heb je spiegels voor!
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

hallo,

even een update van de schade ik krijg van de verzekering 4300euro terug voor de bus en het apperatuur het is wel weinig maarja het bedrag was eerst lager doordat de bus ruim 100.000km meer had gelopen als dat er op de teller stond of te wel ze hebben geknoeit met de kilometerstanden dus let goed op en controleer eventueel de kilometer standen en ga niet zo maar te goede trouw over tot koop je kunt dus de boot in gaan net als ik maar goed genoeg hierover met dat geld koop ik de mercedes 190e heb al een aanbetaling gedaan dus dan hou ik nog 2300euro over voor het audio heb al een beetje geinformeerd en daar heb je al een dik audio voor.

probeer het geheel optijd klaar te hebben voor volkel (had een showtje belooft)

gr stefan989(exboomingbus)
LIFE IS LIKE A DREAM
boomingbus01
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 feb 2009, 16:54
Locatie: hutje op de hei

Re: Stefan 989 boomingbus gestolen

Bericht door boomingbus01 »

de boomingbus are back in bisnis

het is een t4 1,9 td dubbele cabine we zijn druk in opbouw met de bus hij heeft wat min puntjes maar dat komt wel weer goed

jullie zullen me wel een keer zien verschijnen op een meeting

groetjes stefan (boomingbus01)
leef je eigen leven , je leeft maar 1 keer

I LOVE COPS IF THEY LIKE VW DRIVERS
Plaats reactie