Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

vragen over de T6
Ad_adbleu
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2021, 20:30

Re: Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

Bericht door Ad_adbleu »

Goeden dag,

Ik ben in het bezit van een t6 en heb een multifunctioneel stuur in gebouwd en alles aan gesloten zoals in boven staande schema, ik heb daarna met vcds alles gecodeerd maar ik krijg de knopjes niet werkend het licht op de knopjes doet het wel maar de rest niet kan iemand mij helpen bij wie het wel gelukt is ?

Alvast bedankt

Mvg. Ad
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

Bericht door Angelo-anneveld »

Ad_adbleu schreef: 01 nov 2021, 06:47 Goeden dag,

Ik ben in het bezit van een t6 en heb een multifunctioneel stuur in gebouwd en alles aan gesloten zoals in boven staande schema, ik heb daarna met vcds alles gecodeerd maar ik krijg de knopjes niet werkend het licht op de knopjes doet het wel maar de rest niet kan iemand mij helpen bij wie het wel gelukt is ?

Alvast bedankt

Mvg. Ad

Zeker weten dat het een t6 stuurwiel is?

Welke kleur led brand er in je knopjes?

Groetjes
Ad_adbleu
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2021, 20:30

Re: Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

Bericht door Ad_adbleu »

Ja voor zover ik weet zou het de goeie stuur moeten zijn. Er zit geen cruise controle bediening op maar alleen volume en radio en vieuw de kleur van de lampjes is wit
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

Bericht door Angelo-anneveld »

Dan heb je geen t6 stuur..
maar een golf stuur. Dat gaat helaas niet werken..
Ad_adbleu
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2021, 20:30

Re: Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

Bericht door Ad_adbleu »

Welke kleur lampjes moet deze dan hebben ? En heb je misschien voor mij een artikelnummer van de juiste bediening ?
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

Bericht door Angelo-anneveld »

Ad_adbleu schreef: 01 nov 2021, 09:13 Welke kleur lampjes moet deze dan hebben ? En heb je misschien voor mij een artikelnummer van de juiste bediening ?
Bij een t6 zijn deze rood..

Heb ik zo niet bij de hand.
Ad_adbleu
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2021, 20:30

Re: Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

Bericht door Ad_adbleu »

Oké ik ga even op onderzoek uit bedankt voor de reactie
Ad_adbleu
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2021, 20:30

Re: Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

Bericht door Ad_adbleu »

Weet jij of het een stuur moet zijn zonder cruisecontrole aangezien mijne op de hendel zit ? Ik heb namelijk ook al een stuur uit een t6 geprobeerd met rode verlichting en dan werkt alleen de vieuw knop en de rest niet
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: Schema gemaakt voor T6 Euro6 Multifunctioneel stuur ZONDER Cruise control op stuur

Bericht door Angelo-anneveld »

Ad_adbleu schreef: 01 nov 2021, 11:49 Weet jij of het een stuur moet zijn zonder cruisecontrole aangezien mijne op de hendel zit ? Ik heb namelijk ook al een stuur uit een t6 geprobeerd met rode verlichting en dan werkt alleen de vieuw knop en de rest niet
Mag ook een stuur zijn met cruise erop.
Heb ik ook alleen cruise gedeelte werkt niet de rest wel
Plaats reactie