Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Extra batterij plaatsen onder zetel bijrijder

vragen over de T5
Plaats reactie
Filides
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2013, 11:28

Extra batterij plaatsen onder zetel bijrijder

Bericht door Filides »

Al even geleden dat ik op dit forum vertoefde, goed te zien dat het nog steeds op volle toeren draait.
Gezien ik mijn multivan van 2013 frequent gebruik om te (wild)kamperen, had ik er graag een extra standkachel en batterij ingezet. Gezien de zetel van de bestuurder voorzien is van een kluisjekan de batterij hier niet geplaatst worden, zal dus onder de bijrijderstoel moeten komen. Iemand ervaring hiermee, of tips welke batterij( moet niet te groot zijn, enkel voor de standkachel en mss om een fietsbatterij op te ladenmet een omvormer . Wat moet ik allemaal voorzien om te installeren, mag ik geOon vanaf de eerste batterij vertrekken? Alvast bedanktvoor de hulp
Filides
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2013, 11:28

Re: Extra batterij plaatsen onder zetel bijrijder

Bericht door Filides »

Niemand?
Bedoeling is een zo budgetvriendelijke en eenvoudige 2 de batterij plaatsen, ik zit enkel in de knoop hoe in na de intelligente dynamo verder moet. Bij sommige handelaars hoor ik dat er enkel een scheidingsrelais tussen moet...
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3632
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Extra batterij plaatsen onder zetel bijrijder

Bericht door krekwakwol »

Hallo, ik ben niet zo bekent met de inteligente dynamo, ik heb nog een "domme" dynamo.
Maar heb je de zoekfunctie al geprobeert? volgens mij is er wel vaker een topic over extra accu met inteligente dynamo geweest.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Filides
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2013, 11:28

Re: Extra batterij plaatsen onder zetel bijrijder

Bericht door Filides »

Thx. Op camperforum is er veel Info hierover te vinden.
Plaats reactie