Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ombouw tot camper ervaring met Southcamp

vragen over de T4
Gebruikersavatar
annoyingthing
Berichten: 366
Lid geworden op: 17 jan 2007, 09:19
Locatie: Voorne-Putten ZH

Bericht door annoyingthing »

Zodan....dat ziet er idd helemaal gaaf uit zeg :toppie die ombouw van FSL.

Gelijk even een vraagje...hoelang ben je je T4 kwijt geweest voor de ombouw?

Heel veel camperplezier toegewenst van ons, Jeannette & Eric
Gebruikersavatar
predikant
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 okt 2007, 18:15

Bericht door predikant »

Viel me erg mee, een week of drie. Dat had waarschijnlijk ook nog wel korter gekund. Ik had hem een paar weken niet nodig dus het kon rustig aan bij mij. :goodidea

T4 4 ever, Christ 4 Eternity
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Extra tijd komt het eindresultaat vaak ten goede :happy
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
wilko
Berichten: 315
Lid geworden op: 08 jun 2007, 21:30

Bericht door wilko »

en nu een heel onbescheiden, maar oer-hollandse vraag voor nieuwsgierige forumleden :nouwatkostdat
Gebruikersavatar
predikant
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 okt 2007, 18:15

Bericht door predikant »

Stuur FSL een maitje. Dan krijg je een prijslijst en kan je het precies nalezen :goodidea Ik ben absoluut niet technisch en zit ook niet goed in mijn tijd en heb hem daarom alles laten doen, van de extra accu tot het inbouwen van een brandblusser. Een prijs noemen is dus lastig, dan zou ik de hele waslijst die hij gedaan heeft er ook bij moeten zetten. Hij heeft bijvoorbeeld ook een zijraam tegenover de schuifdeur er in gezet. Maar dat kan je dus ook allemaal op zijn prijslijst terugvinden.
Ik heb de prijzen van Southcamp en nog een paar leveranciers naast elkaar gelegd. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding is hij niet duurder dan de anderen. Gezien de originaliteit en functionaliteit is hij gewoon het beste. :zodenkikerookover Maar overtuig jezelf :toppie

T4 4 ever, Christ 4 Eternity
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Klopt, ik heb de basisinbouw dak+bank+keuken van FSL. Goed concept, goede materialen en m.i. voor een zeer redelijke prijs. Ben ook zeer te spreken over de service na inbouw.
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Plaats reactie