Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Politiebus voor inbouw Reimo camper

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
ddpcm
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2021, 16:06

Politiebus voor inbouw Reimo camper

Bericht door ddpcm »

Hallo, mijn naam is peter en ik ga een Reimo inbouw laten plaatsen in een T6. Na het doorlezen van een aantal onderwerpen, probeer ik een politiebus aan te schaffen. T6, diesel, blue en niet meer dan 200000. Zijn er wijze adviezen met een budget van 20.000 €? Ik ben geen vw motor kenner, en olie verbruik, steekassen en vliegwielproblemen hoop te voorkomen. Minimaal 150 pk. Waarschuwingen zijn van harte welkom en alvast dank.
Peter de Jong
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4773
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Politiebus voor inbouw Reimo camper

Bericht door Hanz »

Moet het beslist een politiebus zijn? Daar zit allerlei apparatuur in die er bij verkoop weer uitgesloopt wordt met als gevolg gaten in het dashboard en een berg onduidelijke bedrading daarachter. Daar doe je jezelf geen plezier mee.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3632
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Politiebus voor inbouw Reimo camper

Bericht door krekwakwol »

En ik zou ook als maximum 150 pk nemen, de zwaardere blokken kunnen nogal problematisch zijn met hoge kosten als gevolg.

Mocht dat niet genoeg zijn kun je de 150pk motor laten chippen naar meer.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 468
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: Politiebus voor inbouw Reimo camper

Bericht door Remco_T5 »

Hanz schreef: 16 nov 2022, 11:38 Moet het beslist een politiebus zijn? Daar zit allerlei apparatuur in die er bij verkoop weer uitgesloopt wordt met als gevolg gaten in het dashboard en een berg onduidelijke bedrading daarachter. Daar doe je jezelf geen plezier mee.
Daar heeft hij gelijk in maar in een middagje is die bedrading er grotendeels uit. Blijf je wel met enkele gaten zitten. Mij stoort het niet maar dat is voor iedereen anders.
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Plaats reactie