Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Mijn werkpaardje

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Emiel de Mulder
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 nov 2012, 14:02

Mijn werkpaardje

Bericht door Emiel de Mulder »

Goedenavond allen!

Mijn naam is Emiel, 32 lentes jong en eigenlijk wel een beetje 'opgegroeid' met forums als deze :knipoog
De voorlopers van Hyves, Insta & Facebook, om maar even snel wat te noemen ;)

Maar ik vind het mooi dat forums als deze nog altijd bestaan!
Zoekfunctie werkt vele malen gerichter dan bijv. die van Facebook, en het onderscheid in type auto, of categorie van probleem is beter onderverdeeld, waardoor het allemaal veel overzichtelijker blijft!

Ben zelf sinds afgelopen zomer in het bezit van een 2007 T5 2.5 Caravelle, welke ik stukje bij beetje weer wat wil opknappen.

Afbeelding

Afbeelding

Zeer nette bus, met inmiddels 268.000km op zijn klokje.
Goed onderhouden, en de afgelopen jaren zeer veel aan vervangen. (incl. de 'grotere kostenposten')

Inmiddels heb ik de bus voorzien van een set 20'' Breyton velgen icm nieuwe Pirelli 255/35R20 band.
Set ProjektZwo xenon koplampen
Zimmermann Sport schijven / blokken V+A

En daarnaast heb ik een set H&R-Deep schroefset klaar staan + volledig Powerflex achteras (verstelbaar ivm verhoogde slijtage bij verlagen) + volledig Powerflex vooras (niet verstelbaar).
Daarnaast ook nog wat kleine details als raamspoilers, achterklepspoilers, motor-afdekplaat, red-smoke 3e remlicht, T6-achterlichten en Alpine INE-F904T6.

Heb echter nog geen tijd gevonden om dit allemaal te kunnen monteren in de bus, maar probeer jullie een beetje op de hoogte te houden via dit topic!

Groetjes Emiel
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Mijn werkpaardje

Bericht door Snautzer »

Hoi en welkom :toppie

Mooie bus zo te zien.
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 340
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Mijn werkpaardje

Bericht door hugopoley »

Welkom, en inderdaad een mooie bus met mooie plannen. Veel plezier ermee en ik ben benieuwd naar de foto's
Plaats reactie