Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Groet'n uut Grunn

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Andrea_T4
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2023, 22:05
Locatie: Boven Groningen

Groet'n uut Grunn

Bericht door Andrea_T4 »

Ik struin af en aan al jaren dit forum af voor ideeën en tips. Sinds 2011 in het bezit van een California Coach T4 uit 1998. Elk jaar vraag ik me af of ik 'm toch niet beter weg kan doen, als er weer een grote reparatie moet gebeuren. Dit jaar soepeltjes door de APK en definitief besloten mijn Happy Camper op te knappen en niet langer te twijfelen.

Ondertussen met dank aan deze en gene post de tweede accu vervangen (zonnepanelen op het dak), het pompje vervangen (die écht was vergaan), elektra gefikst, de koelkast deed het plots niet meer, ook gefikst. Nu de kraan nog, want pomp functioneert, maar er komt geen water uit (ja, de leiding staat open) en her en der van alles en nog wat. Nu de roest nog tackelen, grote klus, en laten spuiten? Oef. Dat wordt nog wel een ding. Verder is er nog iets met een raampje dat hapert bij het dichtgaan, het slot is wat gammel, en de toerenteller geeft het vaker niet dan wel op. En ooit nog een nieuw tentdoek voor hefdak en nieuwe rubbers. Afijn, genoeg te doen en genoeg te lezen hier.

Happy to be here, ik struin nog even verder. Wie weet tot morgen in Orvelte:)).

Happy Camper groet,
Andrea

:T44EVER
Be silly, be honest, be kind
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3681
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Groet'n uut Grunn

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier Andrea op het WjW forum.
En veel succes met de reparaties aan je bus.
Zelf komen we ook uit Grunn.Alleen geen T4 meer, maar een T5.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie