Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Meer over CamperBob

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
CamperBob
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 jun 2023, 21:34

Meer over CamperBob

Bericht door CamperBob »

Hallo! Ik heb me geregistreerd onder de naam CamperBob, omdat we onze fijne T4 Bob hebben genoemd. Onze vorige camper was een Nugget, maar die is helaas naar de eeuwige campervelden. Sinds een maandje hebben we Bob toegevoegd aan onze familie. Bob is een zelfbouwcamper. Het interieur hebben we er deels uitgehaald en vervangen. Er zat geen elektra in, die hebben we zelf aangelegd. Ook liggen er nu 2 zonnepanelen op het dak. We hopen op veel toffe avonturen met Bob!
Bijlagen
IMG_4981.jpeg
Gebruikersavatar
brugseb
Berichten: 1159
Lid geworden op: 20 nov 2014, 20:56
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Meer over CamperBob

Bericht door brugseb »

Welkom hier en veel plezier met Bob!
Wel een beetje benieuwd naar jouw ervaring en de verschillen tussen beide campers :-)
:campingT4
T4 altijd een beetje reizen
check https://carobart.wordpress.com
ex T4 cali 2.4D, nu T4 CE 2.5TDI
CamperBob
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 jun 2023, 21:34

Re: Meer over CamperBob

Bericht door CamperBob »

brugseb schreef: 10 jun 2023, 10:46 Welkom hier en veel plezier met Bob!
Wel een beetje benieuwd naar jouw ervaring en de verschillen tussen beide campers :-)
Dank je wel!

Ervaring met de Nugget: deze was uit 1993 met hardtop, originele uitvoering van Westfalia met de keuken helemaal achterin. Ik vond het een heel fijne camper, maar af en toe levensgevaarlijk bergop (40km/u was vaak het hoogst haalbare). Hij was wel erg praktisch ingericht. We hebben veel pech gehad met roest en uiteindelijk een kapotte brandstofpomp. Hij gaf ons echter het gevoel van vrijheid, we konden overal naartoe, we vonden het heerlijk O+

Bob is motorisch een stuk sterker en hij is 8 jaar nieuwer. Het is wat dat betreft dus echt een vooruitgang. We hebben hem zelf ingericht met de ervaringen die we hadden met de Nugget (en de campervan die we gehuurd hebben in de USA toen we daar 3 maanden rondreden). Dat maakt dat Bob, na een kleine maand, al veel meer van ons voelt.

Volgend jaar willen we een slaaphefdak laten plaatsen. We reizen met een achtjarige en die slaapt nu op een matras op de voorstoelen, ik weet niet of dat volgend jaar nog past. Maar het spaargeld moet eerst even worden aangevuld :)
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3681
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Meer over CamperBob

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier ????
Veel plezier en mooie avonturen met BOB.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie