Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Sardinië

Reisverhalen verslagen die de weetjeweller meegemaakt hebben. Foto verplicht en een leuk verhaal natuurlijk. Moet wel de moeite waard zijn, geen ritje naar de buurman enz.
Plaats reactie
Mardax35
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jul 2023, 08:59

Sardinië

Bericht door Mardax35 »

Sardinië.

Ik ben er (nog) niet geweest met de camper maarrrr, kom er wel regelmatig. Mijn vriendin is half Sandijns dus zij voelt zich daar helemaal thuis en als de vrouw het naar de zin heeft, dan heeft de man dat ook. Terminste, zo werken bij ons de vakanties. Uiteraard geniet ik ook met volle teugen van het Italiaanse leven. Ik hou van de Oostkust maar als je wilt surfen moet je aan de westkust zijn. Ik kijk graag iedere ochtend naar de zonsopkomst en leef zo het Italiaanse leven met vroeg opstaan, goed eten een siesta op het heetst van de dag om daarna weer op pad te gaan etc etc.

Ik had al van mede forumleden Eric Jan en Martens Svier een reactie gehad in een vraag van mij in een ander topic
Welke ik uiteraard niet wilde kapen dus bij deze een eigen topic.

Nu ik weer een campertje heb :sjaal wil ik heel graag Sardinië bezoeken met deze camper. Vliegen is btw f...ing duur geworden maar dat terzijde.

Agricampeggio’s schijnen heel leuk te zijn om bij de locals te verblijven en een vorkje mee te prikken. Touristische plaatsen zul je ons niet vinden. Veel te druk en het eten is vaak niet van de gewenste kwaliteit. We laten ons liever verrassen daar waar de locals eten. Man, wat een heerlijke keuken. Vergeet niet lokale producten te proberen. Iedere streek heeft wel iets wat je zal verrassen.

Ervaringen tips reisverslagen??? Alles is welkom dus leef je uit in dit topic.

Ik vlieg in september weer naar dit paradijs...

Gr.
Marty
Mardax35
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jul 2023, 08:59

Re: Sardinië

Bericht door Mardax35 »

20230422_200158.jpg
20230422_200541.jpg
[
20230420_190755.jpg
Mardax35
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jul 2023, 08:59

Re: Sardinië

Bericht door Mardax35 »

20230420_064251.jpg
20230419_113115.jpg
Plaats reactie