Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 Fischer van Marty

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 534
Lid geworden op: 30 aug 2012, 16:38

Re: T4 Fischer van Marty

Bericht door Muug »

@Mardax : Dank voor de hele duidelijke foto's !
Je twee speakers achteraan zitten beter dan de mijne, want die wijzen naar beneden ipv naar voren zoals bij jouw wagen.
Verder zie ik dat de elektronica vlak boven de ijskast toch wat verschilt van de onze.

Maar hey, ik zie geen slaapplaats bovenin :vraagteken
Mijn voorsteltopic: viewtopic.php?t=69052
Mardax35
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jul 2023, 08:59

Re: T4 Fischer van Marty

Bericht door Mardax35 »

Muug schreef: 14 aug 2023, 14:17 @Mardax : Dank voor de hele duidelijke foto's !
Je twee speakers achteraan zitten beter dan de mijne, want die wijzen naar beneden ipv naar voren zoals bij jouw wagen.
Verder zie ik dat de elektronica vlak boven de ijskast toch wat verschilt van de onze.

Maar hey, ik zie geen slaapplaats bovenin :vraagteken
Volgens mij kan je bij nieuw aankoop van de camper zelf bepalen wat er op en aan komt. Ik heb er aankoop/ bestel papieren bij. Leuk om terug te lezen.

Het klopt dat je bovenin niet kan slapen. Nu wil ik zelf niet bovenin slapen, mij te benauwd dus geen punt. Het is echt niet mogelijk.
Met 3 of 4 man in zo'n kleine ruimte slapen vind ik ook niet alles hoor. Met mijn kinderen heb ik wel mooie avonturen beleefd met mijn oude Westfalia lt28, dan sliepen we met ons drieen in de camper maar dat gaan we niet meer doen. Mijn oudste vind het helemaal niets.

volgend jaar lekker mee op vakantie met mijn vriendin. Een popup zie ik ook nog steeds zitten, voor ni ben ik heellllll blij met deze..
Plaats reactie