Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 Multivan Camper

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brave_Sir_Robin
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 aug 2023, 09:52
Locatie: Deventer

T5 Multivan Camper

Bericht door Brave_Sir_Robin »

Hallo allemaal!

Sinds een paar weken hebben we een Multivan uit 2004 die we hebben voorzien van een slaaphefdak.
Ik verwacht dat ik hier de nodige tips kan gaan opdoen. De vuurproef om met de Bulli naar Oostenrijk te gaan is namelijk niet geslaagd helaas.. De heuvels op de autobahn trok die slecht. Maar eens kijken hoe dat op te lossen. Als iemand een handig adresje heeft voor een niet te dure sleutelaar omgeving Deventer :toppie

Maar eerst even voorstellen. We zijn een gezinnetje met twee jonge kinderen. Na een aantal maal een camper te hebben gehuurd voor een aantal korte vakanties en weekenden wilden we graag eens ervaren hoe het is om er één op de oprit te hebben staan. Huren is toch altijd wat geregel en plannen vooraf, en dan haastig inpakken. Nu hopen we er ook eens wat meer lastminute een nachtje of weekendje mee weg te kunnen.

Gekozen voor de Multivan vanwege de prettige ervaring met het bredere bed onderin.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: T5 Multivan Camper

Bericht door krekwakwol »

Hallo, welkom hier.
Mooie bus hebben jullie, welke motor zit er in, heb je een motorcode en handgeschakeld of automaat.

Deventer, dan zou je eens contact op kunnen nemen met JB autoservice in Dieverbrug, niet direct naast de deur, maar dat is toch wel een autoriteit op gebied van VW Transporters.
Je kunt wel proberen in de buurt een "handig adresje" voor niet te veel geld te zoeken, maar een goede diagnose kan uiteindelijk geld besparen. Zij kunnen de bus ook uitlezen op storingen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 473
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: T5 Multivan Camper

Bericht door Remco_T5 »

Mooie bus maar ik mis even het bed, keuken, gordijnen e.d. Zij daar nog foto's van? :yes
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Plaats reactie