Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

[Vraag/Ervaringen] Kunnen slaapspullen in het hefdak blijven wanneer ingeklapt?

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Peter1987T
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 dec 2023, 14:03

Re: [Vraag/Ervaringen] Kunnen slaapspullen in het hefdak blijven wanneer ingeklapt?

Bericht door Peter1987T »

Remco_T5 schreef: 04 jan 2024, 19:15 Bij mij past er een slaapzak of zomerdekbed tussen. hangt wel een beetje af van het merk hefdak en het matras dat je er in legt.
Dag Remco, wat voor hefdak heb je? Of valt er niets over te zeggen ivm hoe het gebouwd is?(potentieel verlaagde bedplank?)
Peter1987T
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 dec 2023, 14:03

Re: [Vraag/Ervaringen] Kunnen slaapspullen in het hefdak blijven wanneer ingeklapt?

Bericht door Peter1987T »

krekwakwol schreef: 04 jan 2024, 20:01 Het onderwerp kwam me al bekend voor, maar is hier ook al besproken.
Misschien staan hier nog extra tips beschreven.
viewtopic.php?t=69026&hilit=Inflatable
Daarom is het zinvol om ook de zoekfunctie eens te gebruiken.
Dank hiervoor! Ik heb gezocht, maar blijkbaar gemist.

We hebben volgende week een afspraak om een camper te proberen waarbij de bouwer aangeeft dat het kan. Ik kom dan in ieder geval even terug . :)

Dank voor de reacties dusver, het heeft mij iig óók doen denken aan een andere inrichting beneden om eens te kijken naar hoe de s(m)allander is ingericht met 130cm bed.
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 473
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: [Vraag/Ervaringen] Kunnen slaapspullen in het hefdak blijven wanneer ingeklapt?

Bericht door Remco_T5 »

Peter1987T schreef: 04 jan 2024, 21:56
Remco_T5 schreef: 04 jan 2024, 19:15 Bij mij past er een slaapzak of zomerdekbed tussen. hangt wel een beetje af van het merk hefdak en het matras dat je er in legt.
Dag Remco, wat voor hefdak heb je? Of valt er niets over te zeggen ivm hoe het gebouwd is?(potentieel verlaagde bedplank?)
Peter, ik heb een hefdak van Sunrise Campers met een standaard plank (niet verlaagd). Daarop ligt een matras van 5 cm.
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Peter1987T
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 dec 2023, 14:03

Re: [Vraag/Ervaringen] Kunnen slaapspullen in het hefdak blijven wanneer ingeklapt?

Bericht door Peter1987T »

Remco_T5 schreef: 05 jan 2024, 19:51
Peter1987T schreef: 04 jan 2024, 21:56
Remco_T5 schreef: 04 jan 2024, 19:15 Bij mij past er een slaapzak of zomerdekbed tussen. hangt wel een beetje af van het merk hefdak en het matras dat je er in legt.
Dag Remco, wat voor hefdak heb je? Of valt er niets over te zeggen ivm hoe het gebouwd is?(potentieel verlaagde bedplank?)
Peter, ik heb een hefdak van Sunrise Campers met een standaard plank (niet verlaagd). Daarop ligt een matras van 5 cm.
Super dankjewel! Hoe bevalt dit dak jou? Hoe ben je bij dit dak uitgekomen?

Was even een wat latere reactie, we hebben ondertussen een bus gekocht en dat kostte even wat tijd en energie.
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 473
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: [Vraag/Ervaringen] Kunnen slaapspullen in het hefdak blijven wanneer ingeklapt?

Bericht door Remco_T5 »

Begin 2021 was het meer de vraag wie tijd had maar het gevoel bij deze camperbouwer was ook goed. Ze doen standaard één bus er week dus geen massabouw zoals bij Atrion.
Met de wetenschap van nu zou ik ook kijken naar de hoogte van het hefdak. Hier zit wel wat verschil in. Overal bevalt het goed al slapen we niet boven, vonden we toch wat krap.
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Plaats reactie