Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen, De_klusbus_T4

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
De_klusbus_T4
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2024, 16:01

Even voorstellen, De_klusbus_T4

Bericht door De_klusbus_T4 »

Hallo medefanaten,

De_klusbus_T4 hier, Een bijna 30er uit Nijmegen met een groeiende passie voor Transporters en T4's.
Na 10 jaar te hebben mogen genieten van mijn vader zijn T4, mag ik mij nu eindelijk de nieuwe eigenaar van dit beestje noemen! Een leuke oranje T4 ACV lange wielbasis. We noemen hem toepasselijk de klusbus, aangezien hij deels als bedrijfswagen functioneert (Ik ben meubelmaker van beroep) maar er ook aan de bus zelf zeker nog wat gesleuteld mag worden!
PXL_20230502_123515098.jpg
Naast bedrijfswagen wordt hij ook veel als camper gebruikt en is tevens als camper gekeurd. Helaas heeft mijn vader er 10 jaar geleden door een wat onervaren jonge snotneus (lees: mijzelf) een rot-interieur in laten zetten. Dat wordt nu gelukkig ongedaan gemaakt en netjes vervangen door een ietwat professioneler interieurtje ;) Dit kun je volgen via Instagram en wellicht wijd ik er op dit forum later ook nog wel een topic aan!
PXL_20231218_150152456.jpg
PXL_20231218_145855376.jpg
Met dat interieur komt het zeker goed, maar het gesleutel aan de bus zelf mag zich nog wat verder vorderen. Ik heb deze T4 nu een jaartje en probeer in overleg met de garage zo af en toe wat dingetjes zelf te doen. Tot voor een jaar geleden kwam ik niet verder dan een bandje wisselen namelijk. Uiteindelijk hoop ik deze 440.000km oude zweetbak goed op te knappen en misschien wel over de 800.000 te trekken, wie weet? Mochten er nog weetjewellers met technisch inzicht in de buurt wonen en denken: kom maar langs voor een bakkie en een gesprek, dan houd ik me aanbevolen!

Groetjes, de klusbus en zijn baasje :driveT4
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Even voorstellen, De_klusbus_T4

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier op WjW, je kunt bijna alle informatie vinden of vragen die je nodig bent.

Veel succes met je project, en je kunt je ombouw vooruitgang mooi posten op T4 projecten, dat doet de naam wel eer aan, lijkt mij, graag met mooie foto's erbij.
Hier en op T4 camper staan ook al meerdere projecten van anderen, dus misschien kun je nog inspiratie op doen.

Instagram heb ik en ik denk meerderen niet, dus we zien het graag hier op het WjW forum.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie