Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Ombouw T6 naar Smallander Aart
-
Re: Ombouw T6 naar Smallander Aart
Zo een koellade blaast die de warme lucht door de bodem naar buiten?
Ik neem aan van wel, maar ik heb niet onder de auto gekeken. E.e.a. zit (in de auto) volledig dicht gebouwd.
Twee jaar geleden een (korte) Smallander gehuurd (camperverhuur-salland.nl) om eens te kijken of het wat voor mij zou zijn, busje had ruiten rondom en was dus niet donker.
Is natuurlijk een 8 persoons busje geweest van Taxi-Centrale-Raalte en bij Aart omgebouwd.
Overigens zit je als bestuurder wel iets ruimer, dan in een originele (af fabriek) camper.
Groet,
Erik.
Twee jaar geleden een (korte) Smallander gehuurd (camperverhuur-salland.nl) om eens te kijken of het wat voor mij zou zijn, busje had ruiten rondom en was dus niet donker.
Is natuurlijk een 8 persoons busje geweest van Taxi-Centrale-Raalte en bij Aart omgebouwd.
Overigens zit je als bestuurder wel iets ruimer, dan in een originele (af fabriek) camper.
Groet,
Erik.
- krekwakwol
Die Dometic koellade hebben wij ook onder het bed, geen afvoer naar buiten, is ook niet nodig, want ik heb nog nooit het idee gehad dat het daar warmer is dan in de rest van de bus.
Komt ook niet echt heel warme lucht af en hij koelt als de sodemieter (zou wijlen onze tante hebben gezegd).
Komt ook niet echt heel warme lucht af en hij koelt als de sodemieter (zou wijlen onze tante hebben gezegd).
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008