Ik ben Charlotte en sinds mei 2023 heb ik deze leuke technoblauwe T4 California. Net weer door de APK hoera!
Tot nu toe heb ik veel korte en langere tochten gemaakt in NL en Europa en ben ik af en toe foodtruck met kerstdiners. En ben ik vooral bezig geweest met de bus praktisch inrichten en comfortabel maken. Ik heb veel gehad aan de creer-ruimte-tips op het forum, bedankt! Ook heb ik de standkachel laten repareren wat superfijn is.
Deze zomer staat Noorwegen - met mijn kinderen - op het programma en overweeg ik wat aanpassingen die het leven met 4 in de kleine ruimte makkelijker gaan maken. Ik ben best praktisch maar niet zo handig dus ben blij met al deze handige mensen hier :-)
Dag Charlotte,
Welkom op het forum en hier is inderdaad heel veel kennis aanwezig voor je eventuele vragen en problemen. Dus vraag gerust over dingen die je nog wilt aanpakken.
Het zou wel leuk zijn als je wat foto's kan plaatsen van de zaken die je al gedaan hebt om de bus praktischer en comfortabeler te maken. Het is altijd inspirerend om te zien hoe anderen met hun camper bezig zijn.
Veel plezier met je mooie camper!
Een enorme (leef)ruimte winner ( geldt niet voor de elke dagtrekkers) is een kleine bustent aan te schaffen wel met inflatebel stokken wat veel opzettijd bespaart ( kan met 10 minuten al staan )
Happy with the Driver Michael
2.5 tdi chipped to 130 pk 310 dkm