Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vraag achterlichten vw polo van mijn vrouw

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Johan729
Berichten: 398
Lid geworden op: 14 jan 2007, 12:54
Locatie: Krimpenerwaard

Vraag achterlichten vw polo van mijn vrouw

Bericht door Johan729 »

hallo allemaal ik zit met een probleem met de polo 6n van mijn vrouw.Deze vraag hoort hier natuurlijk niet thuis maar ik hoop dat er een techneut meeleest die mij advies kan geven voor deze topic verwijderd wordt.Ik heb een vraag over het aansluiten van led achterlichten in polo 6n uit 1999.Ik heb de bestaande stekkers aangesloten en het werkt niet goed.Links brand het normale achterlicht wel en rechts niet .rechts laat wel een paar ledjes branden die in het midden van de unit zitten en die branden links weer niet.Er komt per achterlicht nog aan beide kanten een draadje uit waarvan ik niet weet waar die aangesloten moet worden(links roodzwart rechts roodblauw).Heeft iemand hier ervaring mee?Alvast bedankt.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Vraag achterlichten vw polo van mijn vrouw

Bericht door Harry 341 »

Johan,er is een vw polo club,wellicht kan daar iemand je helpen?
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Johan729
Berichten: 398
Lid geworden op: 14 jan 2007, 12:54
Locatie: Krimpenerwaard

Re: Vraag achterlichten vw polo van mijn vrouw

Bericht door Johan729 »

dank je ben inmiddels ook bij vw club driebruggen aan het inloggen gegaan.Toch zitten er bij weetjewel ook mensen met veel technische kennis.En ik blijf het merk toch trouw.haha
Plaats reactie