Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

verloopkabel voor radio

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

verloopkabel voor radio

Bericht door Multivan Generation »

Hallo iedereen,
Nadat er een hefdak in komt, wil ik mijn autoaudio wat anders gaan aanpakken :knipoog
Ik zoek eigenlijk het volgende:

Een adres voor een verloopkabel?
Ik zoek een verloopkabel van IP-bus op Pioneer DEH-P77MP naar een USB aansluiting, zodat ik er een USB stick aan kan hangen.
Iemand een suggestie?

Die oplossing van Pioneer zelf met dat kastje vind ik niets,
en deze: http://search.ebay.de/Pioneer-Aux-Line- ... p1638.m120

bedoel ik niet....

Ik zoek een oplossing waarbij de kabel rechtsstreeks op de IP-bus aangesloten wordt en aan de andere zijde van de kabel er een aansluiting voor USB is. Dus geen cinch-aansluitingen etc. Gewoon een kabeltje waarop ik een USB stick kan inprikken.

Iemand een idee, suggestie?

@ Roger B.
hoe gaat het met het bouwen van je setje(carcomputer) in je auto?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: verloopkabel voor radio

Bericht door Roger B. (11)61 »

Wacht op beter weer....ga toch niet in de regen buiten aan de auto sleutelen.... Doe dat al veel te vaak voor de klanten van mijn werkgever :muur

Heb er al paar weken niet meer aan gesleuteld, andere problemen en uitgaven gehad thuis (effe 3000 euro omheining die ik nog moet plaatsen en zo) dus mijn pc-speeltje voor in mijn auto (die tegenwoordig 4 weken met een tank doet) is niet een kostenpost die erg veel prio heeft. bovendien wacht ik op een cdrom met software die een lid van een ander forum mij zou opsturen (tbv navigatie)

Dat verloopje is niet leverbaar bij de betere car-audio leverancier??
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie