Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Neus snuiten? Nee laten spuiten!

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blue Thunder 505
Berichten: 156
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:16
Locatie: Almere

Neus snuiten? Nee laten spuiten!

Bericht door Blue Thunder 505 »

Tja, ik heb vaak een bumper klever voor me en het neusje is niet zo mooi meer. Was eigenlijk al niet toen ik de auto kocht maar je doet het er dan maar mee, toch?
Nu wil ik het neusje, voorraamstijlen, stukje dak (met een beetje roest :ie ) en twee voorschermpjes binnenkort (vakantie geld komt er aan) laten spuiten. Tevens heb ik een nieuw raam nodig wat door totaalglas(?) of die andere grote (kan toch effe niet meer op hun naam komen... :nuts) geplaatst gaat worden.

Wie weet in de omgeving van Flevoland een betrouwbare, goede (zeker de kleur) en een betaalbare spuiter? De ruit wil ik pas laten plaatsen als hij weer in orde is.

Maak me gek, of was ik dat al niet? :bifun
http://www.automake-up.nl

TALENT CONTROLS POWER
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Re: Neus snuiten? Nee laten spuiten!

Bericht door Wim T4 935 »

Ik zou in ieder geval de oude voorruit laten verwijderen voor je de voorstijlen laat spuiten. Helaas blijkt na verwijdering van een ruit er vaak roest in de sponning te zitten wat wordt veroorzaakt door beschadigingen bij eerdere ruitvervangingen en of plaatsingen.

Het zou toch zonde zijn dat je na het spuiten er pas achterkomt en je het gelijk goed had kunnen laten doen.
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Re: Neus snuiten? Nee laten spuiten!

Bericht door hendrikus »

idd, eerst die oude ruit eruit/ los en dan ff vast tapen met ducktape oid. Hebben wij laatst ook nog een keer gedaan. Kon de auto eerst netjes gespoten worden en de sponning behandeld worden en dan de nieuwe ruit erin. Btje schappelijk bedrijf doet dit zo voor je als je daarna ook de nieuwe ruit laat plaatsen
T4 2.5TDI 88pk 1999
Plaats reactie