Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Accu kap bevestigd

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Accu kap bevestigd

Bericht door francisco »

jaja een echte mini update voor een prikke Rene bedankt :D


vind beter als die dikke kabol bos inc alarm wat ergens er tusse zit. dit oogt netter vind ik :D
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Accu kap bevestigd

Bericht door Multivan Generation »

en ik maar denken dat je hem weg wilde doen :knipoog
Of hou je de T4?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Re: Accu kap bevestigd

Bericht door francisco »

hij gaat er idd wel uit. maar z'n kapje kunde niet laten liggen. maakt het allemaal stuk netter. ik blijf tog nog tijdje rijden, naar de zomer rond aug komt er nieuwe lading wagens binnen hopelijk zit er dan iets tussen, zo niet wordt het nov voor ik een andere wagen ga halen, want zonder APK wordtie neit verkocht
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Accu kap bevestigd

Bericht door bartt4 »

Geen reactie gehad dan via marktplaats op je spoilers etc? ik druk bezig met de binnenkant nu creme tapijtje half hoogpolig hemel etc alles er in. nog 2 week werken dan 4 week vakantie dus dan weer actie met de bus momenteel te druk met werk. 60 70 uur inde week. binne kort update van de stand van zaken.
Gister nog ff nieuw voorraam gemonteerd 89 euro incl rubber was koopje. wel blank. En geen roest in de sponning een wonder !!!!
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Re: Accu kap bevestigd

Bericht door francisco »

WOW dat is idd goed nieuws :D:D. over spoilers etc.. verkoop heb ik afgekets. had toen ik net terug kwam uit china 4 kopers voor me bus. Maar kreeg een dikke financiele tegenslag.. dus moet nu sparen tot min sep om wat leuks te vinden :( maar goed... even geduld :D
Plaats reactie