Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vw garage oirschot is top !

vragen over de T4
Plaats reactie
snowman
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jan 2007, 22:06
Locatie: Apeldoorn

vw garage oirschot is top !

Bericht door snowman »

Al een paar jaar had ik het gevoel dat mijn 2.5 tdi niet 100% goed liep, tijdens het rijden veel problemen met een wisselende turbodruk en redelijk veel zwarte rook.
Ben bij diverse garages geweest, onder andere bij de vw-man garage in amsterdam west, daar hebben ze mijn brandstofpomp op tijd gezet en diagnose uitgevoerd maar niks gevonden, en de auto meegegeven dat alles in orde was.
Hier op het forum kreeg ik een tip over een magneetventiel die misschien bleef hangen en met die informatie heb ik een afspraak gemaakt in oirschot.
Die jongens ontdekten dat er alleen maar twee vacuum slangetjes omgewisseld waren waardoor de turbo niet goed liep en de computer verkeerde informatie kreeg.
Mijn auto loopt weer als een speer en rookt bijna niet meer, hij heeft in jaren niet meer zo fijn gelopen!
:toppie :klappen
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: vw garage oirschot is top !

Bericht door Multivan Generation »

:knipoog :jumpklap
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: vw garage oirschot is top !

Bericht door Donald4Motion »

:feest
Gebruikersavatar
theo#94 T4
Berichten: 421
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:23
Locatie: noord-brabant

Re: vw garage oirschot is top !

Bericht door theo#94 T4 »

ze hebben maandag de polo van mijn dochter gerepareerd,na de apk,reden we naar huis zei m'n dochter oja pa er komt geen warme lucht meer in de auto,dus ik denk zal even kijken misschien kabeltje los,niet dus,kon het niet vinden,dan maar even bellen naar oirschot,verhaal vertelt,zegt sjef moet je even het kachelradiateurtje spoelen,dat gedaan,nog niks,weer bellen,zegt sjef kom maar even naar hier kijk ik wel even,dus met de polo weer naar oirschot,sjef kijkt,draait de dop van expansie vat af en zegt start de motor eens,hij zegt zet maar af ik weet het al,blijkt de waterpomp kapot te zijn,ik vraag kun je er vandaag nog wat aan doen,zegt ie ik zal mijn best doen maar ik beloof niks,ik zeg da's goed,ik bel mijn dochter op kom mij maar halen in oirschot met de bus,zegt sjef ik bel je wel,16.30 telefoon,auto is klaar zegt ie,kom ik daar laat ie mij zien wat er aan de hand was,een deel van de thermostaat in het thermostaathuis was afgebroken en door de dikke waterslang naar de waterpomp toe geschoten,daardoor zat de waterpomp vast,dus nu zit er meteen een nieuwe distributieriem,spanrol,waterpomp en een nieuwe thermostaat met huis op,voor €370,- ik had de polo er rond 13.00u heen gebracht.een bijkomend voordeel was dat we niet wisten wanneer de distributieriem was vernieuwd toen we de auto kochten dus dat probleem is ook meteen opgelost.
Afbeelding
Gebruikersavatar
richie280
Berichten: 37
Lid geworden op: 31 dec 2007, 04:18
Locatie: Uden, Holland

Re: vw garage oirschot is top !

Bericht door richie280 »

hoi heb je een tel nr en een naam van die garage? Ik ga mijn bus ook helemaal nakijken, graag met iemand die er veel verstand van heeft, na veel geklooi door zg vrienden
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: vw garage oirschot is top !

Bericht door Donald4Motion »

richie280 schreef:hoi heb je een tel nr en een naam van die garage? Ik ga mijn bus ook helemaal nakijken, graag met iemand die er veel verstand van heeft, na veel geklooi door zg vrienden
Even hier rechts op het 'deVWgarage' logo drukken---------->


:wjw
Plaats reactie