Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

vragen over de T4
Plaats reactie
Fred-15
Berichten: 1183
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:25
Locatie: Almere 0612039470

Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door Fred-15 »

Daar zijn de truckers al de boel aan het blokkeren van wegen de hoge brandstof
prijzen waneer slaat de vonk over naar Frankrijk,Belgium Duitsland en Nederland ???????
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door Roger B. (11)61 »

Komt vanzelf...... rustig wachten....

Wat ik alleen weer ERG jammer vond hoorde ik op de radio vanmiddag...

Auto's mochten doorrijden (geen punt) Als een vrachtwagen probeerde door te rijden werd er met stokken op los geslagen....

DAT vind ik nou weer jammer.... waarom moet er meteen geweld tegen andermans eigendommen/lijf gebruikt worden...
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Portuvier
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:29
Locatie: Nederhorst den Berg

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door Portuvier »

Hier in Portugal is het ook goed mis.
Er zijn al twee doden gevallen, in beide gevallen ging het om actievoerders die nog rijdende collega's wilden laten stoppen.

Ik ben een weekje in NL geweest (gevlogen) en het viel me op dat de diesel nu in NL goedkoper is dan in Portugal.
Ik betaalde vandaag in PT € 1,45 per liter....
Nog net op tijd, want in de grotere plaatsen was geen diesel meer te krijgen, en in Grândola stonden voor de benzinepompen maar liefst 200 auto's te wachten...
Gelukkig had de AVIA pomp bij mij in het dorp nog wel wat over.
Ik ben niet gek op AVIA, maar je moet toch wat....

In de winkels wordt gehamsterd, verse producten zoals melk, groente of fruit is al niet meer te krijgen.
De dochter van een vriend vloog vandaag terug naar Nederland, vanaf Lissabon zou ze 's ochtends om 7.05 vertrekken.
Belt ze om 11.00 vanuit Faro, blijkt dat de vluchten van Lissabon eerst naar Faro gaan omdat in Lissabon de brandstof op is.
Uit Spanje komen volgens de Portugese TV dezelfde geluiden.
Dit is niet leuk....
Ik houd uit voorzorg de hele vloot maar thuis.....ook busjes worden tot stoppen gedwongen.
Mvg,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust Niet
Egbert&Manon
Berichten: 5456
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:36
Locatie: Frankrijk Vienne

geen paniek!

Bericht door Egbert&Manon »

Geen paniek, de prijzen zullen eind van het jaar weer fors dalen!

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... anaalid=42

Ik hoop het van harte :klappen

Egbert
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
j.d.hukema
Berichten: 849
Lid geworden op: 14 mar 2007, 15:19
Locatie: groningen

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door j.d.hukema »

Geloof nu maar niet dat de prijzen eind dit jaar gaan zakken.Dat zal Bos nooit doen.
Is een veel te mooie inkomst voor de schatkist.
En heb je vandaag al gezien op de tv dat de inflatie stijgt en wij er volgend jaar weer niet op vooruit gaan .Dus hebben ze in den haag weer een smoes.


Dick :ikrij
Groetjes Dick 1076 Afbeelding
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5267
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door René »

Alles wat ze in Den Haag vertellen zijn sprookjes, we besparen links en rechts gaat het er dubbel uit, dus wie bedonderd wie nu eigenlijk.

René
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10817
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door Pascal-141 »

Fred-15 schreef:Daar zijn de truckers al de boel aan het blokkeren van wegen de hoge brandstof
prijzen waneer slaat de vonk over naar Frankrijk,Belgium Duitsland en Nederland ???????
Volgende week is het al zover : in BRUSSEL is er volgende woensdag een grote manifestatie van de truckers ...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5267
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door René »

Bos (wat een naam die oplichter) zet gewoon zijn zin door, net een verwend klein kind. Accijns verhoging van 3 cent op de diesel ( en daarop komt de BTW nog, dus reken maar uit.

René
Laatst gewijzigd door René op 13 jun 2008, 03:06, 1 keer totaal gewijzigd.
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door koos 890 »

JA GOED HÉ , z'n oud- vakbondman. Dit is de zoveelste al die de kluit besodemietert. :gif :gif :gif
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door ardesch 879 »

Zullen we nog een keer met z'n allen naar Den Haag gaan, net als voor grijs
Groetjes Driekus Ardesch
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door Wim T4 935 »

ardesch 879 schreef:Zullen we nog een keer met z'n allen naar Den Haag gaan, net als voor grijs
En wat heeft dat ook alweer opgeleverd? :muur :muur :muur
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
dewaddenkruiser
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 mar 2008, 23:19
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door dewaddenkruiser »

Hallo allemaal ik denk dat we in nederland allemaal een een beetje aan het gek worden zijn als ik met m,n vrouw en ik zelf een patatje gaan eten met een kroketje en een balletje met majo en mostert en ik moet dan 8 euro betalen dan vind ik dat vrij aso met andere woorden in ouderwetse guldens is dat 18 gulden nou vind ik waar is de toko die dit moet controlere de warenwet of of wouter bos lacht zich slap en dit is ook bedoelt voor de diesel we gaan naar de klote er is niemand meer die dit controleerd dit is echt niet meer normaal dus we worden gek nee we zijn al gek
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door Adri626 »

Ik als ''ervaringsdeskundige'' zeg maar: Iedere chauffeur die zich nu laat gebruiken door werkgever/vakbond ed zet zich zelf mooi te kijk. Als er straks met die zelfde mensen onderhandelt moet worden voor nieuwe cao/fatsoenlijk basisloon dan zijn zij niet 'thuis''. Als dan het woord staken of akties wordt gebruikt rennen ze tegelijk huilend naar de rechter...... :bifun :bifun :bifun



Ben het wel eens met het feit dat de brandstofprijs de pan uit reist.... maar ja dat doen we ook een beetje zelf: we blijven maar rijden en tanken, als nou ook alle andere chauffeurs zowel prive als zakelijk het pompstation boycotten....
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5267
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Ja hoor in Espanja is de Pl**ris al losgebroken

Bericht door René »

Ik ben al gestopt met naar mijn werk rijden met de auto, gevolg, houd ca 200 euro in de tas. Gelukkig rijden er bij Corus grote touringcar bussen, dus voor mij is het zo goed geregeld. Een ander daarentegen waarbij het minder goed geregeld is zal dit niet kunnen doen. Die zal een balletje gehakt met mayo en mosterd minder moeten eten om de tank weer opnieuw te kunnen vullen.
De zondagse uitjes doe ik al vele malen minder als normaal, mede vanwege de hoge brandstof kosten. Ik trap me doordeweeks al slank op de fiets. Dus lichaamsbeweging heb ik wel genoeg.

De maatschappij verhard zegt de regering. Vraag me alleen af hoe dat ook alweer komt? :nuts

René
Plaats reactie