Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Brave T4

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Brave T4

Bericht door Ernst »

Zo net weer terug van de vakantie in Kroatie, op de heenweg bus ECHT afgeladen en een verbuik gehad van 1 op 10 bij 140 km, op de terug weg ging het wat sneller op VELE, files na dan.....toen verbuikte de bus ook 1 op 10 bij een snelheid van rond de 160 km. Geen druppel olie verbruikt alleen ERG smerig geworden zowel binnen als buiten, morgen maar eens goed gaan soppen.

Was zeer blij met de chip van MarJa, bus ging goed bergje op en af.........

Maarrehhhhh, wat is het toch verrot koud hier !!!
:T44EVER :driveT4
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

eeeeeeeh welkom terug :D:D
Gebruikersavatar
Hans 678
Berichten: 353
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:36
Locatie: Franeker

Bericht door Hans 678 »

Nee hoor het is helemaal niet koud "hier" :bifun :bifun
Groeten Afbeelding Hans 678
Afbeelding T4 California Generation 2.5TDi Syncro 2001 Afbeelding
Gebruikersavatar
Rimu
Berichten: 388
Lid geworden op: 07 mar 2007, 10:40
Locatie: Huizen

Bericht door Rimu »

He ernst kom je eindelijk weer eens werken, de nieuwe T5 op het werk is wel erg intrek bij de collega's ze rijden in geen andere meer dan de T5. Ga je de EGR van je bus nog afdoppen.

L@ters en hou het droog en warm.

Rinke
Laatst gewijzigd door Rimu op 26 sep 2010, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henk Peter 856
Berichten: 777
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Henk Peter 856 »

Hoi, ook wer terug van vier weken vakantie in Zuid Frankrijk,
doordat het weer bij Parijs slecht was maar doorgereden, prima te doen , veelal 130 gereden met een tenttrailer erachter. De 102 pk motor doet dat erg goed, ik schat gemiddeld 1 op 11 bij 130.
Ideaal dat in Frankrijk 130 is toegestaan met een aanhanger
Gebruikersavatar
Henk Peter 856
Berichten: 777
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:04
Locatie: Nunspeet

Re: Brave T4

Bericht door Henk Peter 856 »

Hoi, waar was je vorig jaar in Kroatie, kan je me nog mooie plekjes aanraden ?
Ga 21 juli 2008 vertrekken, gr Henk Peter.
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Re: Brave T4

Bericht door Ernst »

Henk Peter 856 schreef:Hoi, waar was je vorig jaar in Kroatie, kan je me nog mooie plekjes aanraden ?
Ga 21 juli 2008 vertrekken, gr Henk Peter.
Oké, wij gaan al 10 jaar naar Rovinj (provincie Istrië)= 1315 km van Venlo af en 345 km van de Karawankentunnel af( tot aan Rovinj), de caravan staat daar al een aantal jaren dus wij gaan lekker zonder wat achter de bus....Maarehhhh v.w.b. de mooie plekjes........heel de provincie Istrië is erg mooi, de omgeving waar wij al die tijd zijn geweest heb ik nog steeds niet helemaal goed bekeken, ik ga elk jaar weer door gebieden heen waarvan ik denk.......hé hier ben ik nog nooit geweest en wat is dit mooi. Ik rij daar overigens bijna alles met een scooter, heerlijk met dat weer zo rond touren. Wat wel aan te raden is om door de weeks door Slovenië en Kroatië heen te rijden, dan heb je de miste kans op files en vooral in Slovenië; LET OP JE SNELHEID :politie .

Wat nu wel vervelend is dat je 35 euro meer moet betalen vanwege het Slovenië vignet.....Maar ja, dat is niet anders.

Waar wil jij heen gaan en ga je met een caravan of i.d. ??

Gr. Ernst.
:T44EVER :driveT4
Gebruikersavatar
koos 1008
Berichten: 231
Lid geworden op: 15 mar 2007, 16:21
Locatie: venhuizen
Contacteer:

Re: Brave T4

Bericht door koos 1008 »

je kan ook over italie gaanis even lan en het kost aan tol ongeveer met een bus en een caravan 20 euro en het gaat als een speer geen files.
gr koos 1008
Ernst schreef:
Henk Peter 856 schreef:Hoi, waar was je vorig jaar in Kroatie, kan je me nog mooie plekjes aanraden ?
Ga 21 juli 2008 vertrekken, gr Henk Peter.
Oké, wij gaan al 10 jaar naar Rovinj (provincie Istrië)= 1315 km van Venlo af en 345 km van de Karawankentunnel af( tot aan Rovinj), de caravan staat daar al een aantal jaren dus wij gaan lekker zonder wat achter de bus....Maarehhhh v.w.b. de mooie plekjes........heel de provincie Istrië is erg mooi, de omgeving waar wij al die tijd zijn geweest heb ik nog steeds niet helemaal goed bekeken, ik ga elk jaar weer door gebieden heen waarvan ik denk.......hé hier ben ik nog nooit geweest en wat is dit mooi. Ik rij daar overigens bijna alles met een scooter, heerlijk met dat weer zo rond touren. Wat wel aan te raden is om door de weeks door Slovenië en Kroatië heen te rijden, dan heb je de miste kans op files en vooral in Slovenië; LET OP JE SNELHEID :politie .

Wat nu wel vervelend is dat je 35 euro meer moet betalen vanwege het Slovenië vignet.....Maar ja, dat is niet anders.

Waar wil jij heen gaan en ga je met een caravan of i.d. ??

Gr. Ernst.
mijn vrouw rijd net als een t4
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Re: Brave T4

Bericht door Ernst »

koos 560 schreef:je kan ook over italie gaanis even lan en het kost aan tol ongeveer met een bus en een caravan 20 euro en het gaat als een speer geen files.
gr koos 1008
Ernst schreef:
Henk Peter 856 schreef:Hoi, waar was je vorig jaar in Kroatie, kan je me nog mooie plekjes aanraden ?
Ga 21 juli 2008 vertrekken, gr Henk Peter.
Oké, wij gaan al 10 jaar naar Rovinj (provincie Istrië)= 1315 km van Venlo af en 345 km van de Karawankentunnel af( tot aan Rovinj), de caravan staat daar al een aantal jaren dus wij gaan lekker zonder wat achter de bus....Maarehhhh v.w.b. de mooie plekjes........heel de provincie Istrië is erg mooi, de omgeving waar wij al die tijd zijn geweest heb ik nog steeds niet helemaal goed bekeken, ik ga elk jaar weer door gebieden heen waarvan ik denk.......hé hier ben ik nog nooit geweest en wat is dit mooi. Ik rij daar overigens bijna alles met een scooter, heerlijk met dat weer zo rond touren. Wat wel aan te raden is om door de weeks door Slovenië en Kroatië heen te rijden, dan heb je de miste kans op files en vooral in Slovenië; LET OP JE SNELHEID :politie .

Wat nu wel vervelend is dat je 35 euro meer moet betalen vanwege het Slovenië vignet.....Maar ja, dat is niet anders.

Waar wil jij heen gaan en ga je met een caravan of i.d. ??

Gr. Ernst.
Over Italie gaan is voor mij geen optie, ik heb de laatste jaren bijna alle wegen geporbeert maar die van Italie vind ik helemaal niets, je moet toch dwars door Trieste heen en daarna nog die provinciale weg ri Rovinj verdiend ook geen schoonheidsprijs, nee, laat mij maar gewoon via Slovenié rijden.

Maar ja, 10 mensen 10 verschillende ideeén en dat is maar goed ook anders wordt het erg "ééntonig".....

Gr. Ernst.
:T44EVER :driveT4
Gebruikersavatar
Henk Peter 856
Berichten: 777
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:04
Locatie: Nunspeet

Re: Brave T4

Bericht door Henk Peter 856 »

Hoi, ik wil eigenlijk richting Trogir, Dubrovnik, dus nog een stuk zuidelijker.
Dus de grens van noord- en zuid Dalmatie.
Ik ga met de T4 California 102 pk TDI met een Reimo voor(tunnel)tent.
Ik kan dus ook goed doorrijden. Eerst tot Passau. De tweede dag 400 km en de derde dag ook.
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Re: Brave T4

Bericht door Ernst »

Henk Peter 856 schreef:Hoi, ik wil eigenlijk richting Trogir, Dubrovnik, dus nog een stuk zuidelijker.
Dus de grens van noord- en zuid Dalmatie.
Ik ga met de T4 California 102 pk TDI met een Reimo voor(tunnel)tent.
Ik kan dus ook goed doorrijden. Eerst tot Passau. De tweede dag 400 km en de derde dag ook.

Oké, dat is wel lekker als je kan doorrijden, schiet het een beetje op tenminste. Die kanten zijn we nog niet op geweest tijdens de vakanties, maar het is daar wel erg mooi, ben er voor m'n werk nl wel eens geweest.

Veel Plezier !! En mooi weer en vooral veilig en gezond terug !!!
:T44EVER :driveT4
Plaats reactie