Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

t5 multivan higline verkocht terug naar t4

vragen over de T4
Plaats reactie
kurt
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 feb 2007, 23:00

t5 multivan higline verkocht terug naar t4

Bericht door kurt »

hallo
ik mijn t5 multivan higline ingeruild met me oude t4 caravelle 150pk uit 1999
die ik in 2001 zelf uit duitsland had ingevoerd , en in 2004 verkocht en toen en bmw 525i gekocht maar er nooit echt kon wennen daarom had ik die weer verkocht ,en t5 multivan highline uit duitsland ingevoerd en na 1 1/2 jaar had ik het wel gezien met de t5 op marktplaats gezet na paar weken heeft de mensen die me t4 hadden gekocht of ik interse had om te inruilen met me oude t4 nou zonder nadenken heb ik het gedaan want ik weet nu hoe fijn een t4 rijd tegen over een t5
ik ben nu bezig met de t4 er zitten nu al 245-45-18 ABT velgen eronder en er komen dubbelle uitlaat eronder met een eindstuk van audi 46 tdi en dan de ramen weer blinderen ik heb al laten chiptunnen naar 180pk rijdt prima vande week wordt de aandrijfas vervangen zit te veel spelling in
o ik zoek ook een midden console met dubbelle din ik heb er over gelezen op het forum maar waar kan ik het verkrijgen .
en nog meer lekker weer bezig met me oude liefde ,ik kan uit mijn ervaring dit wel zeggen een t4 rijdt voor mijn gevoel nog meer stabieller en nu na chip als de brandweer voor mij hoeft ik geen andere meer .
p.s als die klaar is laat ik wel een foto zetten op de forum ,dan kan die foto van me 229 uit de foto album weg gehaald worde


KURT
T4power
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 feb 2008, 19:26

Re: t5 multivan higline verkocht terug naar t4

Bericht door T4power »

:jumpklap :jumpklap :jumpklap :klappen :klappen :klappen :jumpklap :jumpklap :jumpklap :T44EVER
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Re: t5 multivan higline verkocht terug naar t4

Bericht door Wim T4 935 »

HULDE :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap Ik kan het me zo goed voorstellen en er is weer een T4 terug bij een echte liefhebber die hem/haar zal koesteren en hopelijk nog lang op de weg mag houden. :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :T44EVER :wjw
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: t5 multivan higline verkocht terug naar t4

Bericht door Johan191 »

Bij deze HULDE van mij, je komt er eerlijk voor uit. Onze volgende bus wordt een T4 en géén T5 dat weten we nu al zeker.
Reden . . . . . .laten we het er maar op houden dat er over nagedacht is. Wanneer het zover is. . . . . weet ik nog niet. Maar dit besluit staat vast.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: t5 multivan higline verkocht terug naar t4

Bericht door Roger B. (11)61 »

kurt schreef:
ik weet nu hoe fijn een t4 rijd tegen over een t5
smaken verschillen.... 130pk T5 gehad (nr 61 uit de T5 gallery......lease) en nu T4 met, na chippen, 128pk...........zou DIRECT de T5 weer willen.......rijdt fijner, mooiere buitenkant en moderner interieur....naar mijn smaak mooiere auto met beter comfort
kurt schreef:
o ik zoek ook een midden console met dubbelle din ik heb er over gelezen op het forum maar waar kan ik het verkrijgen .
kijk eens op ebay.de en gebruik als zoekterm "mittelkonsole t4" wel op een honder euro ex verzenden rekenen
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
pluuke
Berichten: 1979
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:11
Locatie: Wolfsburg ;-)
Contacteer:

Re: t5 multivan higline verkocht terug naar t4

Bericht door pluuke »

Hoi Kurt,

Zou je kunnen aangeven op welke punten de T4 volgens jou een fijnere auto is als de T5 ?
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
kurt
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 feb 2007, 23:00

Re: t5 multivan higline verkocht terug naar t4

Bericht door kurt »

kijk ik ga t5 niet afkraken maar ik persoonlijk vond het vergelijken met t4 niet mijn verwachtingen voldaan ,en ik had met de t5 ook echt niet de goedgoopste uitvoering een t5 174pk multivan highline met echt alles erop aan maar dat rij gedrag hij was niet echt stabiel op de weg ik had hem verlaagd toen een beetje en ben met de t5 helemaal van amersfoort naar friesland gereden voor uitlijnen en die zei het ook t5 is vergelijken met de t4 on stabiel op de weg je krijgt het niet echt goed
en de t4 is handelbaar met parkeren en zo ,alleen je hoort bij een t4 duidelijk meer windt geruis maar daar ik mee leven hij is meer stabieler en gaat recht uit als ik de stuur los laat en niet iedere keer bijsturen ofzo

ik mis wel me bekerhouder in de t5 ,daarom ben ik op zoek naar een midden console met bekerhouder ,ik heb op ebay gevonden met beker houder maar met postkosten een kleine 200euro
dus als jullie een adres hier in nederland weten is het welkom


mvg KURT
Gebruikersavatar
pluuke
Berichten: 1979
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:11
Locatie: Wolfsburg ;-)
Contacteer:

Re: t5 multivan higline verkocht terug naar t4

Bericht door pluuke »

Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Plaats reactie