Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Grrrrrrrr.....Schade!

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Grrrrrrrr.....Schade!

Bericht door Adri626 »

Vanmiddag even geparkeerd in het dorp....kom bij de auto terug: ''is die auto van U meneer(!)?'' Ja.... Nou ik reed net achter een taxi-busje en die reed zo Uw spiegel aan gort........ Maar ik heb zijn kenteken....Fijn dat er nog mensen zijn die alert zijn en de moeite nemen om even te stoppen en de gegevens te noteren...Even later wordt ik aangesproken door een meneer: '' is Uw spiegel erafgereden?''.Ja. Nou ik zat net met mijn moeder in dat taxi-busje en die man reed zo Uw spiegel aan gort.............. en reed dus zo door.....hij zou het later wel regelen......jaja dus een tweede getuige......... ben daarna maar even naar het politiebureau gegaan: die gaat er dus ''vies'' op! Dus de schadeafhandeling gaat wel goed komen.......[/b]
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4455
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

:toppie

Mooi dat er getuigen zijn, jammer dat ie doorreed :muur
Hij had ook een papiertje achter je ruitenwisser doen , ja toch

Maar je staat sterk in je schoenen , je hebt er alleen veel nawerk van

Enne je kunt beter een beer vangen met honing dan met azijn
Gewoon vriendelijk blijven
Al voel je je :gif :gif :gif :censor :gif :gif :gif
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Bericht door Adri626 »

Ja jammer Henk .ben al blij dat mijn deur geen schade heeft. spiegel komt wel weer goed. morgen alles even bij de verzekering neerleggen, rechtsbijstand regelt het wel....
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

spiegelglas stuk 25 euro bij de dealer
Afbeelding
bij de zijn nu stuk is bijna niet aante slepen da glas
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Bericht door Adri626 »

'kheb nu mijn caravanspiegel erbij gezet...... Maar ik heb gelukkig niet die hele brede steunen dij jij hebt Matje. je kan ze natuurlijk nog omdraaien dan ben je minder breed...........
aernout

Bericht door aernout »

heb je geen lak schade door het vallende glas ????? let daar even HEEL goed op!!!!! :alarm :alarm :alarm
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Bericht door Adri626 »

Nee dacht het niet,hij is naar voren ''weggeschoten'' meeste scherven zaten nog op ''velletje'' geplakt.... Maar bedankt voor de tip, ga morgen voor de zekerheid bij een schadebedrijf langs en laat ik die even kijken!
aernout

Bericht door aernout »

ik heb eens een inbraak gehad .... (is natuurlijk wel de ruit) maar mooi dat de hele rechterkant gesporten is! :censor
staat nu natuurlijk wel extra lekker in de lak! :jump
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33768
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Matje, die foto is in Zeeland gemaakt? :knipoog

Waarom rijd je met die Pickup-spiegels rond, je bent er een stuk breder mee, met schade aan het spiegelglas tot gevolg?

Als je veel met een caravan erachter rijdt dan kan ik het me wel voorstellen :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Bericht door Adri626 »

Ik vind het een mooier (lees: stoerder) gezicht en ik heb niet die hele brede steunen maar kleinere (die komen van een camper) dus extra breedte valt wel mee...... en dat is zeker geen reden voor een ander om ze eraf te rijden !!!!!
Ik stond bovendien netjes in een parkeervak zelfs de spiegel viel binnen het vak. Ter plaatse is het niet breed (30km zone) maar er wordt vaak (te) hard gereden met als gevolg dat er op deze weg regelmatig schades zijn. Maar deze ''doorrijder'' komt hier dus niet mee weg volgens de :politie :politie :politie :politie :politie (kenteken is bekend (2 getuigen(!) :nouwatkostdat :ie (kan zommar 200euro zijn :ie
Laatst gewijzigd door Adri626 op 20 feb 2007, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

nog nooit glas schade gehad door rijden
maar eerder door langs rijdende jeugd die graag een tikkie er tegen aan geven(woont op de loop cq rij route richting LEXION)
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33768
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

aha
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie